N and R Handyside & Co Історія | Примітки | Навігаційне менюGrace's Guide. British Industrial History. Anchor Line.MERCHANT NAVY NOSTALGIA. Anchor Line.Royal Museum Greenwich. Royal Museums Greenwich Art Prints. House flag, Anchor Line Ltd.Clydeside Magazine. Issue 3: Article 2- The Story of the Anchor Line - Part 1.Norway Heritage. Hands across the sea. S/S Tempest, Anchor Line.підказкою

Multi tool use
Multi tool use

Зниклі підприємстваПідприємці з судноплавстваСудноплавні компанії та лінії Великої БританіїСудноплавні компанії та лінії засновані у 1838Судноплавні компанії та лінії за алфавітомМорські пасажирські перевезення


суднових брокерівГлазгоШотландія





























«N and R Handyside & Co.»
Тип
Публічна компанія з торгового мореплавства
Форма власності
публічна компанія
Галузь
торгове мореплавство
Спеціалізація
брокери, комерсанти, судновласники і оператори (менеджери) з торговго мореплавства, судновласники
Наступник(и)
(спадкоємці)

«Handysides and Henderson»
Засновано
1838
Засновник(и)
Ніколь Хендісайд і Роберт Хендісайд
Закриття (ліквідація)
1855
Причина закриття
переформовано у партнерство «Handysides and Henderson»
Штаб-квартира
Велика Британія Глазго
Ключові особи
Ніколь Хендісайд, Роберт Хендісайд, Томаса Хендерсон
Послуги
брокерство,
менеджемент (операторска діяльність),
сервіс пакет-вітрильниками

«N and R Handyside & Co.» – компанія суднових брокерів, комерсантів, судновласників і операторів (менеджерів) в Глазго, Шотландія, яка діяла з 1838 до 1855 року.[1]



Історія |


  • 1838 рік - Брати Ніколь і Роберт Хендісайд (англ. Nicol and Robert Handyside) увійшли в бізнес як суднови брокери і підприємці з торгівлі, створивши компанію під назвою «N and R Handyside & Co.» в Глазго. Спочатку вони спеціалізувалися на балканському і російському напрямках торгівлі морем.[1]

  • 1850 рік - Вони також стали менеджерами «Glasgow and Lisbon Steam Packet Co.».[1]

  • 1852 рік - Вони почали використовувати назву «Anchor Line» в своїй рекламі.[1] Але, згідно іншого джерела, вперше назва «Anchor Line» була використана для судна Tempest для його першого трансатлантичного рейсу в 1856 році і термін «Anchor Line» не використовувався для Середземноморських рейсів до 1863 року.[2][3] "N and R Handyside & Co." найняли капітана Томаса Хендерсона (англ. Thomas Henderson) розвивати міжконтинентальний брокерський бізнес. Томас Хендерсон був сином капітана судна з Pittenweem в Файф.[1]

  • 1854 рік - 21 грудня для Хендісайдів спущений на воду вітрильник Tempest, який будували на верфі "Sandeman & McLaurin в Глазго".[4] Це було залізне судно.[2]

  • 1855 рік -
    • Вітрильник Хендісайдів Tempest, будівництво якого було закінчено 31 березня 1855 року, став першим судном, яке об'явилося в головній ролі нового концерну. Вітрильник 866 тонн мав 214 футів (65 м) в довжину, побудували «Sandeman & McLaurin».[5][4][2]


    • Tempest почав свій перший рейс з Глазго в Бомбей 3 квітня 1855 року на чолі з капітаном Дж. Хендерсон, коли судно вийшло з порту приписки Глазго.[5][4]


    • Tempest прибув в Бомбей 17 липня 1855 року.[5]


    • Tempest прибув в Ліверпуль в кінці 1855 року, після повернення з Бомбея.

    • «N and R Handyside & Co.» управляла невеликим флотом вітрильників.[4] Хендерсон запропонував обслуговування пароплавами від Клайда до Америки. Так було сформовано партнерство «Handysides and Henderson».[1]


  • 1856 рік -
    • На вітрильник Tempest встановили складовий двигуни 150 HP,[1] - це вже пароплав.

    • У травні 1856 року з'являється реклама на трансатлантичний рейс від Глазго до Нью-Йорка на пароплаві Tempest, вихід судна в рейс об'явлен на початок липня. Тут же вперше з'являється назва «Anchor Line».[2]

    • На початку липня 1856 року Tempest вийшов з Глазго в свій перший трансатлантичний рейс,[1][2] але це вже «Handysides and Henderson».



Примітки |




  1. абвгдежи Grace's Guide. British Industrial History. Anchor Line.


  2. абвгд MERCHANT NAVY NOSTALGIA. Anchor Line.


  3. Royal Museum Greenwich. Royal Museums Greenwich Art Prints. House flag, Anchor Line Ltd.


  4. абвг Clydeside Magazine. Issue 3: Article 2- The Story of the Anchor Line - Part 1.


  5. абв Norway Heritage. Hands across the sea. S/S Tempest, Anchor Line.





2al32ru0gj81eNxMo8kmXbwsqoZTh6 zDG,fD8Te,YGV,U
dVB0,yWgzGzPDYV1M,WQ6r

Popular posts from this blog

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Лель (журнал) Зміст Історія | Редакція | Автори і рубрики | Інтерв'ю, статті, рецензії | Див. також | Посилання | Навігаційне менюперевірена1 змінаСергій Чирков: «Плейбой» і «Пентхауз» у кіосках з'явилися вже після того, як зник «Лель»«Лель», підшивка 10 номерів (1992, 1993)Ніч з «Другом Читача»: казки на ніч для дорослихІнформація про журнал на сервері журналістів у ВР УкраїниНаталія Патрікєєва. Лель. Перший український еротичний журналр

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її