DOHC Посилання | Навігаційне менюОсновные компоновочные схемы ГРМАнімація роботи ГРМ (OHV, OHC and DOHC)

Multi tool use
Multi tool use

Двигуни внутрішнього згоряння


двигун внутрішнього згорянняголовці блока циліндрівангл.газорозподільного механізмуFiat 125JaguarAlfa Romeo«Москвич-412Ford1994літраЗМЗ-405ЗМЗ-406ЗМЗ-409ГАЗельУАЗ





DOHC-Zylinderkopf-Schnitt.jpg


DOHC — двигун внутрішнього згоряння з двома розподільними валами у головці блока циліндрів (англ. Double OverHead Camshaft).


При цьому існують два серійні різновиди цього виду газорозподільного механізму, що відрізняються кількістю клапанів.


DOHC з двома клапанами на циліндр. Ця схема є ускладненим різновидом звичайної OHC. У головці блока циліндрів розташовані два розподільних вали, один з яких приводить у рух впускні клапани, другий — випускні. Ця схема застосовувалася в 1960-х — 1970-х роках на високопотенційних двигунах таких автомобілів, як Fiat 125, Jaguar, Alfa Romeo, а також дослідному двигуні гоночних автомобілів «Москвич-412Р», «Москвич-Г5» і в легкових автомобілях, також легких комерційних, концерну Ford для європейського ринку, аж до 1994 року.


Схема дозволяє значно збільшити кількість обертів колінчастого вала за рахунок зменшення його інерції, отже, збільшити потужність, що знімається з двигуна. Наприклад, потужність спортивної модифікації двигуна «Москвича-412» з двома розподільними валами об'ємом 1,6 літра становила 100–130 к.с.




ГБЦ з 4 клапанами на циліндр і ГРМ типу DOHC.


DOHC з чотирма і більше клапанами на циліндр. Два розподільних вали, кожен з яких урухомлює свій ряд клапанів. Як правило, один розподільний вал штовхає два впускних клапани, інший — два випускних. Фактично, дворядний варіант схеми OHC з удвічі більшою кількістю розподільних валів і клапанів, однак можуть здійснюватися і інші схеми із загальною кількістю клапанів на циліндр від 3-х до 6-и. Привод клапанів здійснюється зазвичай, штовхачами. Схема дає велику перевагу по потужності віддачі. Застосовується на більшій частині вавтомобілів ,що випускаються в даний час , зокрема — на двигунах ЗМЗ-405, ЗМЗ-406 і ЗМЗ-409, що встановлюються на автомобілях ГАЗель і УАЗ (до 2008-го року також «Волга»), або моторах ВАЗ-21126, 21127, якими оснащуються сучасні моделі ВАЗ.


Навіть якщо двигун має більше однієї головки блоку циліндрів, і, отже, більше двох розподільних валів, у підсумку він все одно відноситься до схеми DOHC.



Посилання |



  • Основные компоновочные схемы ГРМ на сайті «Я знаю автомобиль» (рос.)


  • Анімація роботи ГРМ (OHV, OHC and DOHC) (англ.)


2N1k5lM
HPYlImk4FM

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її