Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її
Автомобілі:ПозашляховикиАвтомобілі Nissan
укр.автомобільNissanпозашляховиків195119601988двигун1951повнопривідникомамериканськийWillysарміїкузовомпікапиPerkins1987ЯпоніїІспанії2000дизельним двигуномк.с.бензиновий двигун2001200414 лютого2010Абу-Дабідорожній просвітповного приводукузоватойотівцівдвигуниоб'ємомк.с.20132016
Nissan Patrol | |
---|---|
Nissan Patrol Y62 | |
Виробник | Nissan |
Також називається | Nissan Safari |
Роки виробництва | 1951- |
Клас | Позашляховик |
Стиль кузова | універсал |
Подібні | Toyota Land Cruiser Volkswagen Touareg Land Rover Discovery Chevrolet Tahoe Toyota Land Cruiser Prado Mitsubishi Pajero Jeep Grand Cherokee |
Nissan Patrol (укр. Ніссан Патруль) — японський автомобіль підвищеної прохідності компанії Nissan. Перше покоління позашляховиків Nissan Patrol з'явилося в 1951 році. У 1960-му році друге покоління (Patrol 60 Series), яке випускалося без значних змін протягом 20 років. У 1988 році був запущений у виробництво Nissan Patrol Y60. За всю свою історію принцип конструкції залишився незмінним: могутня рама, нерозрізні мости, тяговитий невибагливий двигун. Patrol відрізняється високою прохідністю і надійністю навіть при важких умовах експлуатації.
Зміст
1 Перше покоління — 4W60 (1951-1960)
1.1 Двигуни
2 Друге покоління — 60 series (1960-1980)
2.1 Двигун
3 Третє покоління (1980–2002)
3.1 160 (1980-1985)
3.1.1 Двигуни
3.2 260 (1983–2002)
3.2.1 Двигуни
4 Четверте покоління — Y60 (1987–1998)
4.1 Двигуни
5 П'яте покоління — Y61 (1997–2013)
5.1 Двигуни
6 Шосте покоління — Y62 (2010- )
6.1 Patrol Nismo
6.2 Двигуни
7 Посилання
8 Зноски
Перше покоління — 4W60 (1951-1960) |
Модель Nissan Patrol першого покоління (на внутрішньому ринку — Safari), виведена на ринок в 1951 році, була простим надійним багатоцільовим повнопривідником з тентованим верхом і без дверей, що нагадував американський Willys. Призначався він головним чином для «служби» в армії.
Двигуни |
- 3.7 л NAK Р6
- 3.7 л NB Р6
- 4.0 л NC Р6
- 4.0 л P Р6
Друге покоління — 60 series (1960-1980) |
Наступна генерація позашляховика з індексом 60 («шестидесята» серія) випускалася без яких-небудь глобальних змін конструкції протягом 20 років, з 1960 по 1980 рік. Хоча модернізація здійснювалася регулярно. Ця більш комфортна машина проводилася як з м'яким верхом, так і з повністю металевим кузовом. Лінійка моделей також включала автомобілі з подовженою базою і пікапи.
Двигун |
- 4.0 л P Р6
Третє покоління (1980–2002) |
Nissan Patrol 160 | |
---|---|
Nissan Patrol 160 (1980-1989) | |
Також називається | Nissan Safari |
Роки виробництва | 1980-2002 |
Колісна база | 2970 мм (5-дв.) 2350 мм (3-дв.) |
Довжина | 4690 мм (5-дв.) 4230 мм (3-дв.) |
Ширина | 1689 мм |
Висота | 1865-1980 мм |
Подібні | Daihatsu Rocky Fiat Campagnola Isuzu Trooper Land Rover Discovery Mitsubishi Pajero Toyota Land Cruiser |
160 (1980-1985) |
В кінці 1979 року компанія Nissan випустила абсолютно нову модель повнопривідного автомобіля Patrol, яка стала найбільш популярною з усіх, що існували поколінь цієї моделі. Це була серія 160 (Patrol R, MQ). У 1980 році ця машина була представлена в Європі, у Франції, на Паризькому автосалоні. Дизайн кузова та силові установки грунтовно модернізували: замість застарілого квадратного відсіку з'явився такий же за формою, але цілком сучасний (для початку 80-х років) корпус з квадратною оптикою, що мав трьох-і п'ятидверну версії.
Версії 1983 модельного року лише трохи підретушували, змінивши квадратні фари на круглі і злегка облагородивши кузов.
Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.
До рядного 4.0 літрового дизельного двигуна для європейського ринку додали аналогічний бензиновий агрегат. В Японії Patrol пропонувався у варіантах з 2.8 л, 3.0 л, а також з 4.5 літровими бензиновим двигуном. У 1981 році в Європі надійшли в продаж автомобілі з укороченою колісною базою, оснащені 3.3 л шестициліндровими атмосферними дизелями потужністю 95 к.с. До того ж на заміну старій "механіці" підготували 4-швидкісну повністю синхронізовану коробку передач.
На ринку був також запропонований Patrol, що вийшов під маркою Ebro, випущений компанією Motor Iberica в Іспанії. На ньому був встановлений дизель Perkins об'ємом 2.7 л, а пізніше - 2.8 л. Згодом іспанський Patrol оснащувався різними двигунами, в тому числі і чотирициліндровим дизелем об'ємом 2.8 л, а також іншими. В 1985 році продаж машин, що випускаються в Іспанії, як і в Японії, під маркою Nissan, була припинена. Однак в Ірані, де в 1985 році почалося виробництво ліцензійних Patrol 160, їх роблять до сих пір.
Двигуни |
- 2.8 л L28/L28E Р6
- 4.0 л P40 Р6
- 3.3 л SD33 Diesel
- 3.3 л SD33T Turbodiesel
260 (1983–2002) |
Незабаром після виходу моделі Patrol 160, компанія підготувала їй заміну в особі нової 260-ї серії (Patrol 260). У зовнішності обох машин було багато спільного, однак 160-й пропонувався або з круглими передніми фарами, або з квадратними де поворотники були під фарами, а 260-й був з квадратними фарами біля яких монтувались поворотники. На 260 series ставився більш потужний міст, від чого вантажопідйомність була на 300 кг більшою. Новий Patrol, як і його попередник, пропонувався в коротко- і довгобазній версіях. Причому, існували варіанти з низьким і високим дахом, у яких верх міг бути або залізним, або знімним пластиковим.
Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.
На додаток до бензинового чотирициліндрового двигуна об'ємом 2.8 л і шестициліндрового об'ємом 3.3 л (з турбонаддувом і без нього), з'явився зовсім новий шестициліндровий 2.8 л дизельний двигун з турбонаддувом, що володів рядом технічних нововведень. Новий двигун при швидкості обертання колінвала 4400 об/хв розвивав у виконанні з турбонаддувом потужність 115 к.с., а без нього - 93 к.с.
З появою у виробничій гамі Nissan моделі 260 серії компанія почала брати активну участь в різних ралі-рейдах. У 1984 році Patrol в незачетному дизельному класі виграв легендарне ралі Париж-Дакар, а через рік повторив свій успіх. Взагалі, з цим автомобілем пов'язаний початок численних спортивних успіхів Nissan - протягом багатьох років автомобілі Патрол залишалися майже одноосібними лідерами серед позашляховиків, завойовуючи призові місця в численних ралі.
Двигуни |
- 2.8 л L28 Р6
- 2.7 л Perkins MD27 diesel Р4
- 2.8 л RD28T TD Р6
- 3.3 л SD33 turbodiesel
- 4.7 л
Четверте покоління — Y60 (1987–1998) |
Nissan Patrol Y60 | |
---|---|
Nissan Patrol Y60 5-дв. | |
Також називається | Nissan Safari |
Роки виробництва | 1987-1998 |
Колісна база | 2970 мм (5-дв.) 2400 мм (3-дв.) |
Довжина | 4845 мм (5-дв.) 4285 мм (3-дв.) |
Ширина | 1930 мм |
Висота | 1815 мм (5-дв.) 1810 мм (3-дв.) |
Вага | 1950-2050 кг |
Подібні | Isuzu Trooper Land Rover Discovery Mitsubishi Pajero Toyota Land Cruiser |
Чергова зміна поколінь Патрол відбулася в 1987 році. Нова генерація позашляховика, Nissan Patrol Y60, вона ж Patrol GR (абревіатура розшифровується як Grand Raid — «великий рейд»), випускалася як у Японії, так і в Іспанії і мала п'ять варіантів виконання: хардтоп, високий хардтоп, пікап, високий вен, універсал. В Японії вона називалася Nissan Safari - на згадку про успіхи на ниві ралі-рейдів.
Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.
Patrol GR (Y60) був автомобілем більш оснащеним і більш комфортабельним, відрізнявся цілим рядом особливостей. Це більш широка колія, і, як наслідок, розширювачі арок, підсилювач приводу зчеплення, блокування диференціала, задні дискові гальма. Колісна база традиційно варіювалася по довжині, а дах по висоті. Замість архаїчних ресор мости посадили на пружини, хоча існувала і ресорна версія. Підвіска на спіральних пружинах більш комфортна, ніж на листових ресорах, встановлених на всіх попередніх моделях. П'ятидверний Patrol пропонує просторий салон, проте для їзди по пересіченій місцевості короткобазний трьохдверний варіант більш придатний.
Автомобіль комплектувався бензиновими двигунами RB30S 3.0 л Р6 (136 к.с.) та TB42S/TB42E 4.2 л Р6 (170/175 к.с.), а також дизелями RD28T 2,8 л (130 к.с.) та TD42 4.2 л (115 к.с.).
З 1988 по 1994 рік автомобіль продавався в Австралії під назвою Ford Maverick.
Двигуни |
- 3.0 л RB30S Р6 136 к.с.
- 4.2 л TB42S/TB42E Р6 170-175 к.с.
- 2.8 л RD28T Turbodiesel 130 к.с.
- 4.2 л TD422 Diesel 115-125 к.с.
- 4.2 л TD42T1 Turbodiesel 145 к.с.
П'яте покоління — Y61 (1997–2013) |
Nissan Patrol Y61 | |
---|---|
Nissan Patrol Y61 (1997-2003) | |
Також називається | Nissan Safari Nissan Seranza (Іран) |
Роки виробництва | 1997-2013 1997 – по теперішній час (безперервно в окремих країнах) |
Колісна база | 2970 мм (5-дв.) 2400 мм (3-дв.) |
Довжина | 5050-5095 мм (5-дв.) 4525 мм (3-дв.) |
Ширина | 1940 мм |
Висота | 1840-1865 мм |
Вага | 2410-3200 кг |
Подібні | Isuzu Trooper Land Rover Discovery Mitsubishi Pajero SsangYong Rexton Toyota Land Cruiser |
Модель Patrol GR, вперше показана восени 1997 року на Франкфуртському автосалоні, являє собою вже п'яте покоління флагмана позашляховиків популярної серії, що одержав індекс Y61.
Кузов автомобіля повністю оновлений, Patrol GR отримав округлі обтічні форми в дусі віянь часу, збільшені габарити і ще більш багате оснащення. Дизайн нової моделі передає характер автомобіля - потужний, солідний позашляховик з високим рівнем комфорту. Зовнішній вигляд відповідає образу витривалого і суворого позашляховика. Patrol GR можна впізнати за хромованою перемичкою на фальшрадіаторній решітці у вигляді букви V. Маючи габаритну довжину 5010 мм, шириною 1930 мм і висотою 1855 мм (в 5-тидверній версії), здатний долати водну перешкоду глибиною 700 мм (попередник - 600 мм) і має чудовий кут в'їзду і з'їзду, Patrol GR є одним з найбільш значних і практичних позашляховиків. Крім подовженої 5-дверної версії існує також 3-дверний варіант виконання моделі з короткий базою (4395х1840х1840). Patrol має велику кількість варіантів виконання за типом кузова: хардтоп (Hardtop), універсал (Station Wagon), пікап (Pickup), вантажопасажирський вен (Van), із стандартним і збільшеним об'ємом кузова.
Максимальний кут допустимого крену збільшився до 48 градусів (з 44 градусів на попередній моделі).
Крім цього, Patrol GR V покоління, як і його попередники має систему повного приводу типу Part-time, та пропонує вибір задньопривідного режиму руху на нормальних дорогах або повнопривідного у важких дорожніх умовах. Перемикання цих режимів може бути зроблено під час руху. Роздавальна коробка дозволяє водієві перемикатися на понижену передачу в важкопрохідних місцях, а задній диференціал підвищеного тертя є стандартним обладнанням або може бути замінений на опційний задній диференціал, що примусово блокується. Технічні удосконалення забезпечують високу стійкість Patrol GR на шосе і в умовах бездоріжжя. Підвіска спереду і ззаду пружинно-важільна залежна зі стабілізатором поперечної стійкості. Patrol GR був першим у Європі автомобілем з стабілізатором поперечної стійкості, що відключається. При їзді по дорозі включений стабілізатор забезпечує стійкість і комфорт пасажирів, не допускаючи крен кузова. При їзді по бездоріжжю вимкнений стабілізатор допускає максимальне переміщення коліс відносно кузова, поліпшуючи зчеплення з дорогою.
До 2000 року модель оснащувалася дизельним двигуном RD28ETi 2,8 л (130 к.с.), а після — дизельним ZD30DDTi 3,0 л (158-160 к.с.), крім того на деяких ринках були ще дизелі TD422 4,2 л (125 к.с.) і TD42T3 4,2 л (160 к.с.). Також на Nissan Patrol ставився бензиновий двигун TB45E Р6 4,5 л потужністю 197 к.с.[1]
Коробка передач автоматична 4-5 діапазонів або механічна 5-ступінчаста.
У 2001 році відбувся перший рестайлінг моделі: нові бампери, трохи змінений салон.
У 2004 році відбувся другий рестайлінг моделі: нова оптика, бампери, повністю новий салон, новий бензиновий двигун TB48DE Р6 4,8 л потужністю 245 к.с.
Nissan Patrol Y61 5-дв. (2001-2004)
Nissan Patrol Y61 3-дв. (2004-2009)
Nissan Safari Y61 5-дв. (2004-2009)
Nissan Safari Y61 5-дв. (2004-2009)
Салон Nissan Patrol Y61 (2004-2009)
Двигуни |
- 4.5 л TB45E Р6 200 к.с.
- 4.8 л TB48DE Р6 251 к.с.
- 2.8 л RD28ETi diesel 135 к.с.
- 3.0 л ZD30DDTi diesel 158 к.с.
- 4.2 л TD422 diesel 125 к.с.
- 4.2 л TD42T3 diesel 160 к.с.
Шосте покоління — Y62 (2010- ) |
Nissan Patrol Y62 | |
---|---|
Nissan Patrol Y62 (2010-2013) | |
Виробник | Nissan |
Також називається | Nissan Safari |
Роки виробництва | 2010- |
Колісна база | 3075 мм |
Довжина | 5140 мм |
Ширина | 1955 мм |
Висота | 1938 мм |
Споріднені | Infiniti QX |
Подібні | Ford Expedition Toyota Land Cruiser Chevrolet Tahoe Mitsubishi Pajero Land Rover Discovery |
14 лютого 2010 року Nissan представив нове покоління позашляховика Patrol, прем'єра цієї моделі пройшла в Абу-Дабі.
Зовнішній вигляд Patrol зазнав значних змін. Іншим став і салон, який отримав дорогу обробку і масу новинок, включаючи складну систему кондиціонування повітря — машина не тільки стежить за температурою і чистотою повітря, але й формує спеціальний повітряний прошарок між вікном і пасажиром. Остання функція покладена на невеликі повітроводи над вікнами, які подають холодне повітря вертикально вниз. В результаті салон набагато менше нагрівається (ще раз повторимо — арабський ринок дуже важливий для Patrol).
Новий Patrol отримав весь необхідний для бездоріжжя арсенал: великий дорожній просвіт, система повного приводу, знижені передачі, електронне блокування диференціалів, можливість «розпускати» стабілізатори, всілякі електронні помічники і багато іншого. Натомість автомобіль позбувся рами і нерозрізного заднього моста.
Є в Nissan і своя система стабілізації кузова в поворотах під назвою Hydraulic Body Motion Control System (HBMC) — у тойотівців аналогічна система називається KDSS.
Під капотом автомобіля розміщено двигуни — V8 об'ємом 5,6 л, потужністю 320 (VK56DE) або 400 к.с. (VK56VD). Двигуни працюють в парі з різноманітними коробками передач.[2]
В 2013 році Patrol оновили, причому арабська версія відрізняється від японської фарами, бамперами і оснащенням.
У Nissan Patrol 2016 року представлені ультра-сучасні і стильні дизайнерські деталі, вдосконалене обладнання й унікальні функції, не використані досі. Новий Патрол покликаний йти в ногу з часом, залишаючи минулі стандарти дизайну екстер'єру позаду. Оновлений дизайн задньої частини виконаний таким чином, щоб сподобатись покупцям, які знаходяться в пошуку чогось більшого, ніж просто грубий і потужний позашляховик. Всі корпусні лінії і вигини тепер більш плавні і згладжені. Наприклад, двері багажного відділення мають опукло-увігнуту форму, а фари виконані з використанням світлодіодних технологій. Прекрасним доповненням сучасного екстер'єру є масивні 18-дюймові литі диски і шини типу 265 / 70R18. Салон оснащений повним набором різноманітних функцій: можливістю регулювати водійське (8 режимів) і пасажирські сидіння (6 режимів); системою клімат-контролю; кондиціонером (з окремим управлінням для задніх пасажирів); супутниковою навігацією; системою підігріву і охолодження крісел. До розважальних функцій можна віднести: наявність 2 Gb пам'яті для збереження музики, CD / DVD програвач, AM / FM з підтримкою MP3 і USB-підключенням, Bluetooth з'єднання з можливістю голосового управління[3].
Nissan Patrol Y62 (Арабська версія, з 2013)
Nissan Patrol Y62 (Японська версія, з 2013)
Nissan Patrol Y62 (Японська версія, з 2013)
Patrol Nismo |
В 2015 році в Дубаї дебютувала спортивна модифікація Nissan Patrol Nismo. Patrol Nismo отримав 5,6-літровий V8 потужністю 435 к.с., перенастроєне кермо, підвіску з амортизаторами Bilstein,
ковані колісні диски Nismo Rays діаметром 22 дюйми, аеродинамічний пакет Zero-Lift, що пригнічує підйомну силу, і підсилювачі кузова, що впливають на його жорсткість.
Двигуни |
- 4,0 л VQ40DE V6 275 к.с. 390 Нм
- 5.6 л VK56DE V8 320 к.с.
- 5.6 л VK56VD V8 405 к.с. 560 Нм
- 5.6 л VK56VD V8 Nismo 435 к.с.
Посилання |
- Офіційний український сайт
- Тест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го покоління
Зноски |
Вікісховище має мультимедійні дані за темою: Nissan Patrol |
↑ http://www.drive.ru/nissan/news/2010/02/15/3143254/vozvraschenie_geroya.html Сьоме покоління героя
↑ http://auto.mail.ru/article.html?id=30803 Представлений новий Nissan Patrol
↑ Как мы тестировали Nissan Patrol 2016. automoto.ua. Процитовано 2016-08-29.
|
Це незавершена стаття про автомобілі. Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її. |