Škoda Rapid Зміст Огляд серії | Škoda Rapid (1984–1990) | Для ринку Індії (з 2011) | Глобальна модель (з 2012) | Примітки | Посилання | Навігаційне менюПоявились новые подробности о модели Skoda RapidВ Женеве "Шкода" покажет бюджетный седан для ЕвропыКак мы тестировали Skoda RapidŠkoda Rapid: Motory a technické údaje.Škoda RapidТехнические характеристики Skoda Rapid
Автомобілі 1930-хАвтомобілі 1940-хАвтомобілі 1980-хАвтомобілі 2010-хАвтомобілі Škoda
укр.седанŠkoda AutoŠkoda Octavia TourседанкупекупекабріолетŠkoda GardeŠkoda 742Giorgio Giugiaro16 листопада2011індійськогоПунаFabiaOctaviaPolo sedanŠkodaконцепт-карФранкфуртському автосалоніПаризькому автосалоніSEAT Toledo четвертого поколінняЄвропіРосіїКитаїFabiaOctaviaRoomsterFabiaммVolkswagen up!Škoda Citigo
Škoda Rapid | |
---|---|
Škoda Rapid 1.2 TSI Ambition | |
Виробник | Škoda Auto |
Роки виробництва | з 1935 |
Škoda Rapid (укр. Шкода Рапід) — бюджетний седан чеської компанії Škoda Auto, який прийшов на заміну Škoda Octavia Tour.
Для різних ринків представлено різні моделі автомобіля. В 1935–1947 роках під цим ім'ям вже продавався седан Škoda Rapid, а в 1984-1990 роках купе Škoda Rapid.
Зміст
1 Огляд серії
2 Škoda Rapid (1984–1990)
2.1 Двигуни
3 Для ринку Індії (з 2011)
3.1 Двигуни
4 Глобальна модель (з 2012)
4.1 Двигуни
5 Примітки
6 Посилання
Огляд серії |
Škoda 420/421 Rapid
(1934)
Škoda Rapid
(1935–1947)
Škoda Rapid Six
(1935)
Škoda Rapid 2200
(1941–1942)
Škoda Rapid
(1984–1990)
Škoda Rapid для ринку Індії
(з 2011)
Škoda Rapid для світового ринку
(з 2012)
Škoda Rapid (1984–1990) |
З 1984 по 1990 рік під назвою Škoda Rapid компанією AZNP Škoda виготовлялися задньоприводні автомобілі з кузовом типу купе. Існували такі моделі Škoda Rapid 130, 135 і 136, крім того, були і версії кабріолет. В порівнянні з попередньою Škoda Garde Рапід комплектувався більш потужним двигуном, оснащався зміненою оптикою і інтер'єром. Модифікації 135 і 136 вироблялиться тільки на експорт, оскільки у Чехословаччині не було відповідного палива. Дизайн автомобіля був заснований на основі Škoda 742 1984 року і розроблявся дизайнерським ательє Giorgio Giugiaro.
Двигуни |
- 1174 см3 I4 40.5kW (Rapid 120)
- 1289 см3 I4 43kW (Rapid 130, 135)
- 1289 см3 I4 46kW (Rapid 136)
Для ринку Індії (з 2011) |
Škoda Rapid | |
---|---|
Škoda Rapid для ринку Індії | |
Виробник | Škoda Auto |
Батьківська компанія | Volkswagen AG |
Роки виробництва | з 2011 |
Місце виробництва | Індія, Пуна |
Попередник(и) | Škoda Fabia sedan |
Клас | Суперміні |
Стиль кузова | седан |
Двигун(и) | 1,6 літра, бензиновий або дизельний 105 к.с. |
Коробка передач | 5-ступінчаста МКПП 6-ступінчаста АКПП |
Колісна база | 2552 мм |
Довжина | 4384 мм |
Ширина | 1699 мм |
Висота | 1465 мм |
Кліренс | 170 мм |
Передня колія | 1460 мм |
Задня колія | 1498 мм |
Вага | 1159-1217 кг |
Найвища швидкість | 187-190 км/год |
Місткість бака | 55 л |
Споріднені | Volkswagen Polo 5 Volkswagen Polo sedan |
16 листопада 2011 року на заводі Škoda India індійського міста Пуна почалося виробництво Škoda Rapid для індійського ринку. Автомобіль покликаний зайняти своє місце між моделями Fabia і Octavia (відомішої тут під ім'ям Laura). У світі цей автомобіль уже відомий як Polo sedan, тільки для індійців його роблять з новою передньою частиною від Škoda.
Габарити моделі, в точності збігаються з розмірами Volkswagen Polo: 4384 міліметра в довжину, 1699 — в ширину і 1465 — у висоту.
Багажник вміщає 460 літрів. Автомобіль комплактується двома 1,6-літровими силовими агрегатами потужністю 105 к.с. один — бензиновий, а інший — дизельний.
Двигуни |
Модель | Циліндри | Двигун | Клапана | Об'єм см³ | Потужність при об/хв | Крутний момент при об/хв | Роки виробництва | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Бензиновий | ||||||||
1.6 16V | 4 | DOHC | 16 | 1598 | 105 к.с. (77 кВт) / 5600 | 153 Нм / 3800 | з 2011 | |
Дизельний | ||||||||
1.6 TDI (CR) | 4 | DOHC | 16 | 1598 | 105 к.с. (77 кВт) / 4400 | 250 Нм / 1500–2500 | з 2011 |
Глобальна модель (з 2012) |
Škoda Rapid | |
---|---|
Škoda Rapid для європейського ринку | |
Роки виробництва | з 2012 |
Місце виробництва | Чехія |
Попередник(и) | Škoda Octavia Tour |
Наступник(и) | Škoda Scala (для версії Škoda Rapid Spaceback) |
Стиль кузова | ліфтбек |
Колісна база | 2602 мм |
Довжина | 4483 мм |
Ширина | 1706 мм |
Висота | 1461 мм |
Кліренс | 136 мм |
Вага | 1135-1254 кг |
Споріднені | SEAT Toledo 4 Volkswagen Santana |
Подібні | Daewoo Gentra Chevrolet Cobalt Citroën C-Elysée Dacia Logan Peugeot 301 |
Для світового ринку компанія Škoda підготувала спеціальну, дещо більшу ніж індійська модель, яка має таке ж ім'я.
Вперше концепт-кар під назвою Škoda MissionL представлений на Франкфуртському автосалоні 2011 року.
Потім, на Пекінському автосалоні 2012 року, в квітні, був показаний прототип автомобіля, вже з назвою Rapid. Остаточну версію готового продукту показано у вересні 2012 року, на Паризькому автосалоні, автомобіль подібний на SEAT Toledo четвертого покоління. Продажі почалися в кінці 2012 року в Європі і Росії, і в 2013 році в Китаї.
Навесні 2013 року оголошено про випуск Rapid з кузовом хетчбек, який представлено восени 2013 року на автосалоні в Франкфурті під назвою Rapid Spaceback.
У модельному ряду Skoda автомобіль займає місце між меншою Fabia і більшою Octavia. Крім того, в автомобілі використовуються елементи від Roomster і Fabia. За розмірами Rapid подібний з Octavia першого покоління, однак має на 90 мм більшу колісну базу, в наслідок чого місця для ніг на задньому ряду сидінь значно більше, а також на 22 літри більший багажний відсік.
Довжина машини становить 4483 мм, колісна база 2600 мм.
У гамму двигунів увійшли турбовані бензинові агрегати об'ємом 1,2 літра потужністю 85 або 105 кінських сил, 1,4 літра, що розвиває 122 кінських сил і 2,0 літра потужністю 140 кінських сил[1]. Також не виключено, що в Європі седан можна буде замовити і з трициліндровим двигуном об'ємом один літр, що дебютував на компакт-карах Volkswagen up! і Škoda Citigo. Серед дизелів «Рапіда» будуть представлені 1,6 - і 2,0-літрові «четвірки».[2]
Виділяють 3 модифікації Skoda Rapid: S, SE і Elegance. Модель S оснащена: передніми AM / FM радіо, вікнами з електроприводом і аудіосистемою з 4 динаміками. Комплектація SE доповнена: 15-дюймовими колесами, кондиціонером, Bluetooth і задніми вікнами з електроприводом. Найдорожча модель Elegance оснащена: 16-дюймовими колесами, клімат-контролем, заднім парктроніком та центральним підлокітником спереду[3].
Двигуни |
Модель[4] | Об'єм см³ | Циліндри/ Клапани | Потужність кВт (к.с.) при об/хв | Крутний мемент Нм при об/хв | Трансмісія | Примітки | Роки виробництва | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Бензинові | ||||||||
1.2 MPI | 1198 | 3/12 | 55 (75) / 5400 | 112 / 3750 | 5-ст. МКПП | з 2012 | ||
1.2 TSI | 1197 | 4/8 | 63 (86) / 4800 | 160 / 1500–3500 | 5-ст. МКПП | з 2012 | ||
1.2 TSI | 1197 | 4/8 | 77 (105) / 5000 | 175 / 1550–4100 | 6-ст. МКПП | з 2012 | ||
1.4 TSI | 1390 | 4/16 | 90 (122) / 5000 | 200 / 1500–4000 | 7-ст. DSG | з 2012 | ||
1.6 16V | 1598 | 4/16 | 77 (105) / 5600 | 153 / 3800 | 5-ст. МКПП | з 2012 | ||
Дизельні | ||||||||
1.6 TDI (CR) [1. 1] | 1598 | 4/16 | 66 (90) / 4200 | 230 / 1500–2500 | 5-ст. МКПП | опційно з 7-ст. DSG | з 2013 | |
1.6 TDI | 1598 | 4/16 | 77 (105) / 4400 | 250 / 1500–2500 | 5-ст. МКПП | з 2012 | ||
|
Примітки |
↑ Появились новые подробности о модели Skoda Rapid 25.05.2012 (рос.)
↑ В Женеве "Шкода" покажет бюджетный седан для Европы 16.03.2012 (рос.)
↑ Как мы тестировали Skoda Rapid. automoto.ua. Процитовано 2016-08-10.
↑ Lukáš Vaverka: Škoda Rapid: Motory a technické údaje. In: AUTOCZ, 26. Juni 2012 (tschechisch).
Посилання |
Вікісховище має мультимедійні дані за темою: Škoda Rapid |
- Технические характеристики Skoda Rapid
Автомобілі Škoda, від 1945 по сьогодні | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип | з 1945 до 1991 державне підприємство | з 1991 власність концерну Volkswagen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40ві | 50ті | 60ті | 70ті | 80ті | 90ті | 2000ні | 2010ті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
Клас A | Citigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас B | Fabia I | Fabia II | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас C | Favorit Forman | Felicia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас C+ | 440 | Octavia | 1000 MB 1100 MB | 100 110 | 105/120/125 130/135/136 | Octavia I | Rapid | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Octavia Kombi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас D | 1200 | 1201 | 1202 | Octavia II | Octavia III | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас E | Superb I | Superb II | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клас F | … Superb | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VOS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Купе/Кабріолет | … 1101 / 1102 | 450 | Felicia | 110 R | Garde | Rapid | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мінівен | Roomster | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SUV | Yeti | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фургон | Praktik | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мікроавтобус | 1203 | 1203 | 1500 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гоночний автомобіль | Sport | 120 S | 130 RS | 130 LR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sport Supersport | 1101 OHC | F3 |