Розвідка технологій Приклади використання | Див. також | Примітки | Навігаційне менюрHarnessing a network of experts for competitive advantage: technology scouting in the ICT industry1467-931010.1111/j.1467-9310.2010.00601.x/abstractSCOUTING FOR TECHNOLOGYMatchmaking for open innovation – theoretical perspectives based on interaction, rather than transaction0953-732510.1080/09537325.2014.913344Technology roadmapping—A planning framework for evolution and revolution0040-162510.1016/s0040-1625(03)00072-6Technology intelligence and technology scouting1520-638610.1002/cir.3880070306/abstractScience and Technology Scouting at Elf Aquitaine0895-630810.1080/08956308.1993.11670924Corporate foresight : towards a maturity model for the future orientation of a firm695387285Technology Landscape Mapping: At the Heart of Open Innovation0895-630810.5437/08956308x5604107Opening up for competitive advantage – How Deutsche Telekom creates an open innovation ecosystem1467-931010.1111/j.1467-9310.2009.00568.x/abstractChanges in the strategic management of technology: results of a global benchmarking study1467-931010.1111/1467-9310.00247/abstractHow Does Performance Feedback Affect Boundary Spanning in Multinational Corporations? Insights from Technology Scouts1467-648610.1111/joms.12252/abstractTechnology Foresight in Companies: From an Indicator to a Network and Process Perspective0953-732510.1080/09537320127286Technology Scouting - a Case Study on the Deutsche Telekom LaboratoriesScience and Technology Scouting at Elf Aquitaine0895-630810.1080/08956308.1993.11670924Organisation der Technology intelligence: eine empirische Untersuchung der Technologiefrühaufklärung in technologieintensiven GrossunternehmenInderscience Publishers - linking academia, business and industry through research

Multi tool use
Multi tool use

ФутурологіяПрогностикаНауковий метод


англ.управління технологіями




Розвідка технологій (англ. Techology scouting) — це складова процесу управління технологіями, завдяки якому:


  1. виявляються нові технології;


  2. інформація, пов'язана з технологією, спрямовується в потрібну організацію;

  3. широко підтримується придбання нових технологій.[1][2]

Це відправна точка довгострокового та інтерактивного процесу поєднання зовнішніх технологій із внутрішніми потребами організації для досягнення її стратегічних цілей.[3] Такому поєднанню також може посприяти створення технологічної дорожньої карти.[4] Розвідка технологій також є частиною конкурентного розвідування, яке застосовують підприємства як інструмент конкурентної стратегії.[5] Технологічну розвідку також можна розглядати як спосіб прогнозування технологій[6] або в більш широкому контексті як елемент корпоративного прогнозування.[7] Технологічна розвідка може також застосовуватися як елемент відкритого інноваційного підходу.[8][9] Технологічна розвідка вважається неодмінною складовою сучасної системи управління технологіями.[10]


Технологічний розвідник — це або співробітник компанії, або зовнішній консультант, який беручи участь у процесах розширення меж компетенцій компанії виходить на новітні обрії знань і розширює внутрішні межі компанії.[11] Він або вона можуть працювати на неповний або повний робочий день для досягнення завдань розвідки. Бажані ознаки технологічного розвідника подібні до ознак, що притаманні технологічному агенту. Серед цих ознак такі: бути латеральним мислителем, добре розумітися в науці та технологіях, бути шанованим всередині компанії, міждисциплінарність і бурхлива образність мислення. Технологічні розвідники часто також відіграють ключову роль у формалізованому процесі прогнозування технологій.[12]



Приклади використання |


Задокументовані та описані приклади використання технологічного розвідування у корпораціях:


  • кейс компанії Deutsche Telekom[13]

  • кейс компанії Elf Aquitaine[14]

  • кейс компанії Novartis[15]

  • кейс компанії Sonova[16]


Див. також |


  • Передбачення

  • Футурологія

  • Стратегічне прогнозування

  • Корпоративне прогнозування

  • Управління технологіями


Примітки |



  1. Rohrbeck, René (2010-03-01). Harnessing a network of experts for competitive advantage: technology scouting in the ICT industry. R&D Management (en) 40 (2). ISSN 1467-9310. doi:10.1111/j.1467-9310.2010.00601.x/abstract. Процитовано 2018-09-15. 


  2. Wolff, Michael F. (1992). SCOUTING FOR TECHNOLOGY. Research Technology Management 35 (2). с. 10–12. Процитовано 2018-09-15. 


  3. Holzmann, Thomas; Sailer, Klaus; Galbraith, Brendan; Katzy, Bernhard R. (2014-06-23). Matchmaking for open innovation – theoretical perspectives based on interaction, rather than transaction. Technology Analysis & Strategic Management (en) 26 (6). с. 595–599. ISSN 0953-7325. doi:10.1080/09537325.2014.913344. Процитовано 2018-09-15. 


  4. Phaal, Robert; Farrukh, Clare J.P.; Probert, David R. (2004-01). Technology roadmapping—A planning framework for evolution and revolution. Technological Forecasting and Social Change 71 (1-2). с. 5–26. ISSN 0040-1625. doi:10.1016/s0040-1625(03)00072-6. Процитовано 2018-09-15. 


  5. Brenner, Merrill S. (1996-09-01). Technology intelligence and technology scouting. Competitive Intelligence Review (en) 7 (3). ISSN 1520-6386. doi:10.1002/cir.3880070306/abstract. Процитовано 2018-09-15. 


  6. Bodelle, Jacques; Jablon, Claude (1993-09). Science and Technology Scouting at Elf Aquitaine. Research-Technology Management (en) 36 (5). с. 24–28. ISSN 0895-6308. doi:10.1080/08956308.1993.11670924. Процитовано 2018-09-15. 


  7. René., Rohrbeck, (2011). Corporate foresight : towards a maturity model for the future orientation of a firm. Heidelberg: Physica-Verlag. ISBN 9783790826265. OCLC 695387285. 


  8. Spitsberg, Irene; Brahmandam, Sudhir; Verti, Michael J.; Coulston, George W. (2013-07). Technology Landscape Mapping: At the Heart of Open Innovation. Research-Technology Management (en) 56 (4). с. 27–35. ISSN 0895-6308. doi:10.5437/08956308x5604107. Процитовано 2018-09-15. 


  9. Rohrbeck, René; Hölzle, Katharina; Gemünden, Hans Georg (2009-09-01). Opening up for competitive advantage – How Deutsche Telekom creates an open innovation ecosystem. R&D Management (en) 39 (4). ISSN 1467-9310. doi:10.1111/j.1467-9310.2009.00568.x/abstract. Процитовано 2018-09-15. 


  10. Edler, Jakob; Meyer‐Krahmer, Frieder; Reger, Guido (2002-03-01). Changes in the strategic management of technology: results of a global benchmarking study. R&D Management (en) 32 (2). ISSN 1467-9310. doi:10.1111/1467-9310.00247/abstract. Процитовано 2018-09-15. 


  11. Klueter, Thomas; Monteiro, Felipe (2017-06-01). How Does Performance Feedback Affect Boundary Spanning in Multinational Corporations? Insights from Technology Scouts. Journal of Management Studies (en) 54 (4). ISSN 1467-6486. doi:10.1111/joms.12252/abstract. Процитовано 2018-09-15. 


  12. Reger, Guido (2001-12). Technology Foresight in Companies: From an Indicator to a Network and Process Perspective. Technology Analysis & Strategic Management (en) 13 (4). с. 533–553. ISSN 0953-7325. doi:10.1080/09537320127286. Процитовано 2018-09-15. 


  13. René, Rohrbeck, (2007-01-09). Technology Scouting - a Case Study on the Deutsche Telekom Laboratories (en). Процитовано 2018-09-15. 


  14. Bodelle, Jacques; Jablon, Claude (1993-09). Science and Technology Scouting at Elf Aquitaine. Research-Technology Management (en) 36 (5). с. 24–28. ISSN 0895-6308. doi:10.1080/08956308.1993.11670924. Процитовано 2018-09-15. 


  15. Lichtenthaler, Eckhard Rainer Volker (2002). Organisation der Technology intelligence: eine empirische Untersuchung der Technologiefrühaufklärung in technologieintensiven Grossunternehmen (German). Процитовано 2018-09-15. 


  16. Inderscience Publishers - linking academia, business and industry through research. www.inderscience.com (en). Процитовано 2018-09-15. 


VwumtJsdaJJ5J0W w kU,AnOf7l iE 3WxPiN,y6JIgcg,3t 0F,WnEYNwsPFo,5Ov,yO3
zmzKCxADEY4 EPNENCG e6EQ8B6qCfT1tevEdgYE7l,O

Popular posts from this blog

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її

Лель (журнал) Зміст Історія | Редакція | Автори і рубрики | Інтерв'ю, статті, рецензії | Див. також | Посилання | Навігаційне менюперевірена1 змінаСергій Чирков: «Плейбой» і «Пентхауз» у кіосках з'явилися вже після того, як зник «Лель»«Лель», підшивка 10 номерів (1992, 1993)Ніч з «Другом Читача»: казки на ніч для дорослихІнформація про журнал на сервері журналістів у ВР УкраїниНаталія Патрікєєва. Лель. Перший український еротичний журналр