Пульпопроводи для транспортування нікелевої руди Примітки | Джерела | Навігаційне менюThe Project / Introduction - RAMU NICO MANAGEMENT(MCC) LIMITEDRamu NickelRamu NiCo Long Distance Ore Slurry PipelineRamu mine pipeline already failing‘World Class’ Chinese slurry pipe burst “unfortunate” – but no apologyAmbatovy Nickel Laterite Slurry Pipeline System | Case study | AusencoAmbatovy Nickel Project - Madagascar | SNC-LavalinSlurry Pipelines on the MoveGladstone nickel refinery project on track for 2016підказкою

Пульпопроводи


магістральні гідротранспортні системиПапуа Новій ГвінеїМадангМадагаскарАвстраліїКвінсленд




У 21-му столітті магістральні гідротранспортні системи знайшли застосування у розробці покладів нікелевих руд.


Першим таким проектом став розвиток родовища Раму у Папуа Новій Гвінеї, провінція Маданг. До його складу входить пульпопровід довжиною 135 км, який поєднує розташовані в глибині острова копальні із переробними потужностями на північному узбережжі біля Басамук. Будівельні роботи розпочались у 2008 році, їх завершення припало на початок 2011-го. Оскільки копальня Kurumbukari розташована у гірському районі, при проектуванні трубопроводу намагались максимально використати перепад висот між початковою та кінцевою точками, який досягає 680 м.[1][2] Внутрішній діаметр трубопроводу 610 мм, розрахункова потужність 2080 м3 на годину, вміст руди у пульпі 18 %.[3] Траса пульпопроводу проходить через райони з підвищеною сейсмічною активністю та загрозою зсувів. Ще до введення об'єкту в дію тут були відмічені випадки пошкодження опор.[4] У 2016 році внаслідок прориву витекла пульпа, що занепокоїло місцевих мешканців. Втім, представники компанії, яка експлуатує родовище Раму, заперечують надмірний вплив на довкілля, оскільки трубопроводом транспортується лише подрібнена гірська порода без домішок сторонніх хімікатів.[5]


Більш протяжною та потужною гідротранспортною системою став пульпопровід на острові Мадагаскар в межах проекту розробки родовища Амбатові (Ambatovy). Він повинен транспортувати 7,2 млн тонн руди на рік до терміналу Toamasina (Tamatave). Довжина трубопроводу 208 км, діаметр 600 мм. Введення системи в експлуатацію припало на 2011 рік, тобто по суті відбулось одночасно із подібним проектом у Папуа Новій Гвінеї.[6] Для мінімізації впливу на довкілля пульпопровід на всій протяжності виконано у підземному варіанті.[7]


Ще один трубопровід для транспортування нікелевої руди планується в Австралії у північно-східному штаті Квінсленд. Тут у межах гігантського проекту Gladstone збираються спорудити пульпопровід довжиною 175 км між рудником Marlborough та переробними потужностями на узбережжі. Станом на 2016 рік проект так і не дійшов до стадії практичної реалізації, хоча спроби розпочати його тривали вже два десятиліття. У 2009 році були отримані відповідні дозволи з боку урядових інституцій, які займаються охороною навколишнього середовища, проте вже наступного року фінансові проблеми у власників Gladstone Nickel зупинили поступ у розробці родовища.[8][9]



Примітки |




  1. The Project / Introduction - RAMU NICO MANAGEMENT(MCC) LIMITED. www.ramunico.com. Процитовано 2016-11-30. 


  2. Ramu Nickel. www.highlandspacific.com. Процитовано 2016-11-30. 


  3. Ramu NiCo Long Distance Ore Slurry Pipeline. 


  4. Ramu mine pipeline already failing. Papua New Guinea Mine Watch. 2011-08-14. Процитовано 2016-11-30. 


  5. ‘World Class’ Chinese slurry pipe burst “unfortunate” – but no apology. Papua New Guinea Mine Watch. 2016-03-07. Процитовано 2016-11-30. 


  6. Ambatovy Nickel Laterite Slurry Pipeline System | Case study | Ausenco. www.ausenco.com. Процитовано 2016-11-30. 


  7. Ambatovy Nickel Project - Madagascar | SNC-Lavalin. www.snclavalin.com. Процитовано 2016-11-30. 


  8. Slurry Pipelines on the Move. 


  9. msowden. Gladstone nickel refinery project on track for 2016. Gladstone Observer. Процитовано 2016-11-30. 



Джерела |





Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її