ЕМ167 Зміст Історія | Експлуатація | Джерела | Посилання | Навігаційне менюперевіреназміни в шаблонах/файлахЕМ167Электропоезда серий ЭМ165 и ЭМ167 на сайте локомотивного депо Железнодорожная МЖДИстория городской железной дороги Гданьска на официальном сайте SKM (польською)р

ЕлектропоїздиЕлектропоїзди НімеччиниЕлектропоїзди СРСР


DRGелектропоїздпостійного струмуS-Bahn BerlinDRDBAGМоторні вагонинім.причепнінім.НімеччиніСРСРПольщіПеровському вагоноремонтному заводі1520 мм






















ЕМ167 (СРСР)
DRG Baureihe ET 167 (Німеччина)
EW91 (Польща)

ET 167 01.jpg

Секція ET/EB 167

Основні дані
Роки виробництва
1938 — 1944
Країна виробництва
Німеччина Німеччина
Виробник
AEG, O&K, Dessau, Wegmann, WEG, SSW
Побудовано вагонів
544
Країна експлуатації
Німеччина Німеччина
СРСР СРСР
Польща Польща
Ширина колії
1435 мм (ET/EB 167, EW91)
1520 мм (ЕМ167)
Технічні дані
Рід струму і напруга
у контактній мережі

постійний 750 В
Конструкційна швидкість
80 км/год
Кількість вагонів
4 / 8
ЕМ167 у Вікісховищі?

Електропоїзд ЕМ167 (Baureihe ET/EB 167 — позначення прийняте DRG з 1941 р.) — пасажирський електропоїзд постійного струму з напругою живлення 750 В від контактної рейки, що використовувався з 1938 по 2003 рік на лініях міської залізниці Берліна (S-Bahn Berlin).


Електропоїзд також позначали: Baureihe 277/877 (по класифікації DR), Baureihe 477/877 (по класифікації DBAG), електросекція ET/EB 167. Моторні вагони електросекції (нім. Triebwagen) мали позначення ET 167(477), причепні (нім. Beiwagen) — EB 167(877).




Зміст





  • 1 Історія


  • 2 Експлуатація


  • 3 Джерела


  • 4 Посилання




Історія |


Електросекції ET/EB 167 випускалися в 1938-1944 рр. на підприємствах фірм AEG, O&K, Dessau, Wegmann, WEG і SSW. Загалом були випущені 283 моторних вагона даної серії і 261 причіпний вагон, всі вони надійшли в експлуатацію на лінії Міської залізниці Берліна, в результаті чого в 1941 році рухомий склад залізниці збільшився до 1000 секцій (з урахуванням поїздів інших серій).


На початку 1945 року велика частина поїздів була евакуйована з Берліна. У результаті бомбардувань і боїв які відбувалися в той час в Берліні, більше сотні електросекцій було втрачено, а також майже 100 вагонів в наступні роки вивезено з країни в порядку репарацій.



Експлуатація |


Цей тип електропоїздів використовувався в Німеччині (1938—2003), СРСР (1946—1965) та Польщі (1946—1970). Поїзди обслуговували такі лінії:



  • S-Bahn Berlin (Німеччина, НДР);


  • Москва—Домодєдово, Київ—Боярка, Таллін—Пяєскюла (СРСР);


  • SKM (Польща).

У 1946-1947 рр. на приміських електрифікованих ділянках деяких залізниць СРСР були введені в експлуатацію отримані з Німеччини в порядку репарацій електросекції ET 167.


Переобладнання секцій здійснювали на Перовському вагоноремонтному заводі, куди електровагони доставлялися на платформах. Тут вагони встановлювали на візки для колії 1520 мм. Також змінювали зовнішній вигляд вагонів: яскраве «фірмове» червоно-жовте забарвлення поїздів Берлінського S-Bahn замінили на стандартне забарвлення вагонів електропоїздів, прийняту в СРСР в роки війни, - темно-зелену з вузькою жовтою смугою і світло-сірим дахом.



Джерела |


  • Martin Pabst: U- und S-Bahn-Fahrzeuge in Deutschland. 1. Auflage. GeraMond, München 2000, ISBN 3-932785-18-5.(нім.)

  • Daniel Riechers: S-Bahn-Triebzüge — Neue Fahrzeuge für Deutschlands Stadtschnellverkehr. 1. Auflage. transpress, Stuttgart 2000, ISBN 3-613-71128-1.

  • Carl W. Schmiedeke, Maik Müller, Mathias Hiller: Die eleganten Rundköpfe — Züge der Berliner S-Bahn. GVE, Berlin 2003, ISBN 3-89218-477-1.(нім.)

  • Раков В. А. Электровагоны пригородных поездов // Локомотивы отечественных железных дорог 1845—1955. — 2-е изд., перераб. и доп.. — М.: Транспорт, 1995. — С. 435—452. — ISBN 5-277-00821-7(рос.)


Посилання |



  • Электропоезда серий ЭМ165 и ЭМ167 на сайте локомотивного депо Железнодорожная МЖД(рос.)

  • История городской железной дороги Гданьска на официальном сайте SKM (польською)




Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її