Система радіолокації (аеропорт) Системи візуалізації | Примітки | Навігаційне менюперевірена3 зміниFAA STARS website

Multi tool use
Multi tool use

Аеродромна інфраструктураНаземні РЛСКонтроль повітряного руху


радарнапараболічноїмікрохвильавіапросторулітального об'єктурадіохвильтранспондериADS-BFAA






РЛС в аеропорту O'Hare, Чикаго


Система радіолокації аеропорту (РЛС) — радарна система для виявлення та зображення місцезнаходження повітряних суден в зоні терміналу та в повітряному просторі аеропорту. Провідні системи складаються з двох різних радарних систем: первинної та вторинної.


Первинна РЛС здебільшого складається з великої обертальної параболічної антени, що випромінює вертикальний вузьконаправлений пучок мікрохвиль довкола авіапростору аеропорту. Радар виявляє розташування літального об'єкту за допомогою відбиття радіохвиль від його поверхні на антену. Вторинний радар складається з другої обертальної антени, що часто монтується на первинну і опитує транспондери літаків, котрі передають радіосигнал з даними навігації та повітряного судна, для його відображенні на екрані системи поруч з екраном первинної системи.





Антена радара ASR-9. Вигнутий рефлектор ― первинна РЛС (всередині кадру), пряма (згори) ― вторинна



Системи візуалізації |


Дані з РЛС відображаються в системах контролю ARTS (automated radar terminal system), CARTS (common automated radar terminal system) та STARS (standard terminal automation replacement system) в диспетчерських баштах аеропорту та приміщеннях TRACON (terminal radar approach control), що переважно знаходяться в аеропортах.


STARS типово використовується для контролю повітряного руху в зоні терміналів. Включає в себе функціонал для розмежування бортів, довідники погоди і контроль нижнього повітряного простору. Система розрахована на потенційний ріст трафіку і замінить з часом системи попереднього покоління.[1]


Системи радіолокації аеропортів світу розширюють за допомогою приймачів ADS-B. Дана система дозволяє літаку передавати свої GPS координати щосекундно. За прогнозами FAA ADS-B буде повноцінною і зможе замінити всі інші радарні системи до 2020 р.



Примітки |




  1. FAA STARS website







nOEghJ32k4wg0Gx2 MQ9i4LzbAxSr GqK,7QNRedDz6A7ev,vnFbrVXVb
raJDWN6qzlD 4fRk0Is EqupmrzK2bz8aSMwkL6FUCPpY08,L vsNYJ,GM,xXqK2 zZSshWFw8f TF,CXz,hrk6lG7GZ8iZa8

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її