ВАЗ-2107 Зміст Опис моделі | Інші назви (офіційні) | Основні відмінності від ВАЗ-2105 | Двигуни | Модифікації | ВАЗ-2107 в культурі | В сувенірній продукції | Примітки | Посилання | Навігаційне менюХарактеристики ВАЗ 2107Описание модели ВАЗ 2107ВАЗ-2107Автомобиль ВАЗ 2107рвиправивши або дописавши її
Автомобілі 1980-хАвтомобілі 1990-хАвтомобілі 2000-хАвтомобілі 2010-хРадянські автомобіліАвтомобілі РосіїСедани
легковий автомобількузовом«седан»приводом на задні колесаВолзького автомобільного заводуАвтоВАЗі1982Fiat 124ВАЗ-2105радіаторадвигунРадянського Союзу1987199219951991НімеччинаФРНФранціяІталіяЧехословаччина20012006Euro-2інжекторнимРосіїУкраїніСНДСРСРРФ
ВАЗ-2107 | |
---|---|
ВАЗ-2107 | |
Виробник | АвтоВАЗ |
Також називається | Lada 1500SL Lada 2107 Lada Riva Lada Nova |
Роки виробництва | 1982-2011 |
Місце виробництва | СРСР, Тольятті Росія, Тольятті Україна, Запоріжжя/Луцьк/Кременчук Єгипет, Каїр |
Попередник(и) | ВАЗ-2106 |
Клас | Суперміні Клас B |
Стиль кузова | седан |
Двигун(и) | Бензинові: 1,3 л, 1,4 л, 1,5 л, 1,6 л, 1,7 л |
Коробка передач | 5 ст. механічна |
Колісна база | 2424 мм |
Довжина | 4145 мм |
Ширина | 1611 мм |
Висота | 1440 мм |
Кліренс | 175 мм |
Передня колія | 1349 мм |
Задня колія | 1305 мм |
Вага | 1049 кг |
Найвища швидкість | 150 км/год |
Місткість бака | 39 л |
Споріднені | ВАЗ-2105 ВАЗ-2106 ВАЗ-2104 |
Подібні | Dacia 1300 Polski Fiat 125p / FSO Polonez Москвич-2140 |
Дизайнер | Володимир Степанов |
ВАЗ-2107 («сімка») — чотиридверний п'ятимісний легковий автомобіль з кузовом типу «седан» і приводом на задні колеса. Остання модель з сімейства «класики» Волзького автомобільного заводу.
Зміст
1 Опис моделі
2 Інші назви (офіційні)
3 Основні відмінності від ВАЗ-2105
4 Двигуни
5 Модифікації
6 ВАЗ-2107 в культурі
7 В сувенірній продукції
8 Примітки
9 Посилання
Опис моделі |
Автомобіль випускався на АвтоВАЗі з 1982 року. Як й усі «класичні» моделі ВАЗ, є варіантом модифікації італійського автомобіля Fiat 124.
Від попередника - ВАЗ-2105 - "сімку" відрізняє вишуканіша зовнішність: рельєфний капот та гармонійно вписана хромована ґратка радіатора. Також була змінена панель приладів, передні сидіння стали комфортнішими, були змінені задні ліхтарі і дещо модифіковано двигун.
Свого часу «сімка» вважалася престижною моделлю, що не поступалася за потужністю та комфортом багатьом тогочасним зарубіжним авто. Автомобіль успішно продавався за межами Радянського Союзу під назвою «Lada Riva». За свою радіаторну ґратку автомобіль прозвали «Російським мерседесом».
Спочатку на автомобілях ВАЗ-2107, -21072, -21074 встановлювали чотирициліндрові карбюраторні двигуни відповідно моделей 2103, 2105 і 2106. Ці двигуни можуть зустрічатися з уніфікованими (з 1987 року) чотирьох-і п'ятиступінчастими коробками передач (ВАЗ-2112). П'ятиступінчасті КП для ВАЗ-21074 в 1992-му дещо модернізували. З 1990 року двигуни оснащують шатунами нової конструкції, а ще через чотири роки на мало поширену модифікацію ВАЗ-21072 почали встановлювати двигуни ВАЗ-21011 з ланцюговим приводом розподільчого вала. Всі двигуни для "сімки" з 1995 року не оснащують реле-переривником PC-492, що визначається при гальмуванні стоянковим гальмом за постійним світінням його контрольної лампи.
Для європейського ринку, згідно з вимогами про захист навколишнього середовища, з 1991 року випускали седан ВАЗ-21073, який оснащується 1,7-літровим двигуном потужністю 84 к.с. з системою центрального упорскування і каталітичним нейтралізатором. Для китайського ринку випускали модель ВАЗ-2107 серії N71 з 66-сильним 1,45-літровим двигуном ВАЗ короткохідним-21033-10, який працює на бензині А-76 (інші "сімки" працюють тільки на бензині з октановим числом не нижче 91). Також за спеціальними замовленнями завод виготовляв дорогі седани ВАЗ-21079 з високооборотним роторно-поршневим двигуном Ванкеля. Пружинна підвіска всіх коліс доволі енергоємна й комфортна. Проте докучають скрипи панелі приладів, застаріла ергономіка робочого простору, непрямолінійних вибіг (малоінформативним рульовим управлінням постійно доводиться контролювати траєкторію руху). Великі і нерівні щілини між панелями дверей, капота і кузова - з часом ці проблеми послюються через природне зношування автомобіля і деформації силових елементів кузова.
Багато продавців на ринку автомобілів видають свій товар за реекспортні моделі, вказуючи на маркування з літерою Е, нанесену на фари, скло, шини, дзеркала заднього виду або фірмову табличку автомобіля. Однак літеру Е ставили на заводі після спеціальних омологаційнних випробувань, а цифра, що стоїть після букви, вказує країну, правилам якої відповідають ці вузли та агрегати: 1 - Німеччина (ФРН), 2 - Франція; 3 - Італія, 8 - Чехословаччина і т. п. Не рекомендують купувати автомобілі старші восьми років (з 1990 року).
У цілому ВАЗ-2107 можна з повним правом назвати найдосконалішим і комфортабельним задньопривідним вітчизняним седаном.
З 2001 року була прийнята нова програма комплектації моделей, для моделі ВАЗ-2107 з'явились наступні виконання - "стандарт" і "норма", для ВАЗ-21074 - "норма" і "люкс".[1]
З 2006 року, з метою відповідності нормам екологічності Euro-2, автомобіль випускався з інжекторним двигуном.
ВАЗ-2107 є застарілою у моральному і технічному відношенні моделлю. Не зважаючи на це, автомобіль досі користується широким попитом у Росії, Україні та деяких інших країнах СНД. Цьому сприяє низька ціна автомобіля, простота конструкції, висока ремонтопридатність, широкий асортимент дешевих запчастин та невибагливість у використанні.
Інші назви (офіційні) |
- Lada 1500SL
- Lada 2107
- Lada Riva
- Lada Nova
Основні відмінності від ВАЗ-2105 |
- Потужніший двигун ваз об'ємом 1,6 л і потужністю 76 к.с.;
- Змінена, часто хромована, решітка радіатора з більшою площею;
- Трохи змінена структура задніх ліхтарів;
- Комфортабельніші передні сидіння з інтегрованими підголовниками;
- Модернізована передня панель приладів (зокрема додані тахометр і спідометр з оцифруванням до 180 км/год, а також покажчик тиску масла (до 1988 року випуску, після був замінений економометром));
- Додані дефлектори холодного повітря («торпедо»), розташовані по центру. У той час, як в ноги (через обігрівач салону) можна направити потік гарячого повітря, через ці дефлектори можна в обличчя направити струмінь холодного повітря;
- Бампери з хромованими накладками;
- Змінена форма капота;
- Трохи змінена форма кришки багажника (без виштамповок), з 2009 року почали ставити кришку багажника з виштамповками як у ВАЗ-2105 у зв'язку з уніфікацією виробництва.
- Змінено деякі деталі салону: оббивки дверей, кнопки блокування дверей, панель радіоприймача («борода»), ручка важеля КПП, форма рульового колеса.
- Змінена система управління освітлювальними приладами (підрульові перемикачі).
- Відрізняється схема електроживлення.
Двигуни |
Двигуни Р4
Індекс | Модель двигуна | Об'єм | Система живлення | Клапани/ГРМ | Потужність при об/хв | Крутний момент при об/хв | Роки випуску |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Бензинові | |||||||
1.3 8V | ВАЗ-2105 | 1294 см³ | карбюратор | 8/OHC | 64 к.с. (47 кВт)/5600 | 94 Нм/3400 | ? |
1.5 8V | ВАЗ-2103 | 1452 см³ | карбюратор | 8/OHC | 71 к.с. (52 кВт)/5600 | 103,9 Нм/3400 | 1982- |
1.6 8V | ВАЗ-2106 | 1569 см³ | карбюратор | 8/OHC | 75 к.с. (55,5 кВт)/5400 | 116 Нм/3400 | ? |
1.6 8V | ВАЗ-21067 | 1569 см³ | інжектор | 8/OHC | 73 к.с. (53,5 кВт)/5300 | 116 Нм/3750 | ? |
1.7i 8V | ВАЗ-21214 | 1690 см³ | інжектор | 8/OHC | 84 к.с. (61,7 кВт)/5200 | 123 Нм/3400 | ? |
0.7 W2 | ВАЗ-411М / ВАЗ-4132 | 1308 см³ | карбюратор | - | 130 к.с. (95,5 кВт)/6000 | 150 Нм/4500 | ? |
Дизельний | |||||||
1.5 TD | ВАЗ | 1524 см³ | вприск | 8/OHC | 65 к.с. (47,8 кВт)/4600 | 122 Нм/2500 | ? |
Модифікації |
ВАЗ-2107 — двигун 2103, 1,5 л., 8 кл., карбюратор.
ВАЗ-2107-20 — модель зовні повністю ідентична ВАЗ-2107, але з двигуном ВАЗ-2103, оснащеним уприскуванням палива (інжектор). Відповідає нормам Євро II.
ВАЗ-2107-71 — двигун 1,4 літра, 66 к.с. двигун 21 034 (21033-10) під бензин А-76. У порівнянні з двигуном 2103 він має інші характеристики і знижений ступінь стиснення за рахунок застосування поршнів від двигуна 2108. Крім того, на ньому встановлюється розподільник запалювання зі зміненою характеристикою відцентрового регулятора випередження запалювання. Версія для Китаю.
ВАЗ-21072 — двигун 2105, 1,3 л., 8 кл., карбюратор, ремінний привід ГРМ.
ВАЗ-21073 — двигун 1,7 л. 84 к. с, 8 кл., моновприск, каталітичний нейтралізатор вихлопних газів — експортна версія для європейського ринку.
ВАЗ-21074 — двигун 2106, 1,6 л., 8 кл., карбюратор.
ВАЗ-21074-20 — двигун 21067, 1,6 л., 8 кл., розподілене упорскування (Євро-2).
ВАЗ-21074-30 — двигун 1,6 л., 8 кл., розподілене упорскування (Євро-3).
ВАЗ-21076 — експортний варіант ВАЗ-2107 з двигуном ВАЗ-2103.
ВАЗ-21077 — модель ВАЗ-2107 зовні повністю ідентична ВАЗ-2107, але з двигуном ВАЗ-21011 (з 1994 року). До 1994 року на автомобілі ВАЗ-21072 встановлювався двигун ВАЗ-2105.
ВАЗ-21078 — експортний варіант ВАЗ-2107 з двигуном ВАЗ-2106 і з правим розташуванням рульового колеса.
ВАЗ-21079 — модель ВАЗ-21079 зовні повністю ідентична ВАЗ-2107, але з двосекційним РПД ВАЗ-4132 потужністю 140 к.с. У 1997 року з'явився універсальний РПД для задньопривідних та передньопривідних ВАЗів ВАЗ-415. Автомобілі виготовлялися на замовлення спецслужб[2].
ВАЗ-2107 в культурі |
ВАЗ-2107 в СРСР, а потім в РФ отримав жартівливу назву - «Російський Мерседес», або абревіатуру «ХБМ» («Хочу Бути Мерседесом»), за свої грати радіатора і відносну комфортабельність, в порівнянні з попередніми моделями ВАЗ.
В сувенірній продукції |
- Модель ВАЗ 2107 (А40) виготовлялась на заводі Радон з 1984 по 1987 рік.
- Фірма Агат (Моссар) виготовляє моделі масштабу 1:43.
- В журнальній серії "Автолегенды СССР" також вийшла модель ВАЗ-2107i, попри те що дана версія випускалася вже після 1992 року.
Примітки |
↑ Характеристики ВАЗ 2107 (рос.) 14.01.2011
↑ Описание модели ВАЗ 2107 20.11.2010
Посилання |
Вікісховище має мультимедійні дані за темою: ВАЗ-2107 |
Автомобиль ВАЗ 2107 (рос.)
|
Це незавершена стаття про автомобілі. Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її. |