Прихована реклама Зміст Види | Ознаки | Регулювання | Приклади | Див. також | Примітки | Джерела | Навігаційне менюперевіреназміни в шаблонах/файлахОтдых за рубежом: как не потратить лишнего?. «Комсомольская правда в Украине». 10.08.2010 — реклама горілки від NemiroffПраздник огня и воды. «Комсомольская правда в Украине». 6.07.2010 — реклама горілки з перцем від NemiroffКак избежать гриппа и простуд без вакцин и медикаментов? «Комсомольская правда в Украине». 30.11.2010 — реклама горілки NemiroffВстречаем Новый год по правилам."Комсомольская правда в Украине". 21.12.2010 — реклама горілки від від NemiroffАх, эта свадьба… «Комсомольская правда в Украине». 14.10.2010 — реклама компанії NemiroffНайдено средство от гриппа и простуды. «Комсомольская правда в Украине». 13.12.2010 — реклама компанії NemiroffС. Колодницька. Як розпізнати джинсу в газетіЗУ «Про рекламу»О. Кузнецова, О. Маєвський. УПУЩЕННЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ПРО ПРИХОВАНУ РЕКЛАМУ В ПРЕСІ С. Колодницька. Як озпізнати джинсу в теленовинахС. Колодницька. Як розпізнати джинсу в інтернетіС. Колодницька. Як розпізнати приховану рекламу в телепрограмахКак «Комментарии» и «Сегодня» отработали заказ производителей сигаретр

Multi tool use
Multi tool use

РекламаМаркетингЗМІМедіазнавство


рекламнаінформаціяособутоварпослугуЗМІдовіроюпряма платна рекламаукраїнському законодавстві




Прихо́вана рекла́ма — рекламна інформація про особу, товар або послугу у ЗМІ, яка подається у вигляді звичайного журналістського матеріалу. Тобто публікується (або транслюється) поза розділом «Реклама» і без позначки «На правах реклами». Таким чином, читачі (глядачі) не підозрюють, що їм пропонується рекламний матеріал, а отже сприймають його з більшою довірою.


Рекламна функція здійснюється не прямолінійно, а в завуальованій формі, не використовуючи прямих каналів поширення рекламних засобів і не вказуючи безпосередньо рекламодавця. Вдалі дії в області непрямої реклами дозволяють отримати набагато більше місця в пресі, часу в ефірі, ніж купити за такі ж гроші (пряма платна реклама).




Зміст





  • 1 Види


  • 2 Ознаки


  • 3 Регулювання


  • 4 Приклади


  • 5 Див. також


  • 6 Примітки


  • 7 Джерела




Види |


  • журналістський матеріал — новина, окрема стаття чи сюжет, інтерв'ю з представником компанії або її задоволеними споживачами, репортаж з події, організатором якої є замовник або ж до якої він певним чином причетний тощо;


  • коментар — включення до, на перший погляд, не пов'язаного безпосередньо з замовником журналістського матеріалу (приміром, тематичної статті, репортажу тощо) коментаря особи, певним чином причетної до замовника реклами, в якому міститься не тільки згадка замовника, але й схвальні відгуки, важливе для нього комерційне повідомлення абощо;

  • згадка — включення до журналістського матеріалу схвального згадування про замовника в контексті теми матеріалу.


Ознаки |


До ознак прихованої реклами можна віднести:


  • завуальованість реклами;

  • відсутність ідентифікації тексту як рекламного. Тобто розміщення його без позначок «Реклама» або «На правах реклами»;

  • стилістична відмінність матеріалу від решти, розміщених у виданні/програмі. Зазвичай, кожен засіб масової інформації намагається вибудувати власний стиль матеріалів, принципи та формат подачі інформації. Ці риси вирізняють його з-поміж інших ЗМІ, роблять пізнаванним у свідомості читачів. Піар-спеціалісти замовника реклами часто самостійно пишуть тексти замовних матеріалів. При цьому, зовсім не враховують особливості формату і специфіки видання. Тож їхні тексти разюче відрізняються від справжніх журналістських.

  • розміщення логотипу, контактних даних або реквізитів компанії, про яку йдеться в матеріалі. У справжніх журналістських матеріалах це не допускається;

  • авторство журналіста, який раніше ніколи не співпрацював зі ЗМІ або робить це вкрай рідко. Журналіст з іменем навряд погодиться ставити під замовним матеріалом своє прізвище, адже це ганьбить його у колі колег;

  • в матеріалі згадується лише одна компанія, наводяться коментарі лише її представників, клієнтів тощо (особливо яскраво це помітно в а-ля тематичний матеріалах, присвячених певній проблемі чи тенденції). Це є елементарним порушенням принципів журналістської роботи, відповідно до яких слід всебічно висвітлювати питання, наводити коментарі людей, які можуть притримуватися протилежних поглядів;

  • у матеріалі окреслюється проблема, а її вирішення пов'язане з певним брендом;

  • матеріал являє собою «тест-драйв» із однозначно позитивними результатами;

  • матеріал повністю присвячений економічним досягненням бренду;

  • у матеріалі йдеться про успіхи бренду/підприємства у царині доброчинності[1].


Регулювання |


Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про рекламу» використання прихованої реклами заборонено. Саме поняття в ст. 1 цього закону визначається так: «Прихована реклама — це інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій»[2]. Фахівці наголошують на тому, що визначення поняття «прихована реклама» в українському законодавстві неточне. По-перше, воно не містить переліку характерних ознак прихованої реклами. По-друге, є дуже подібним до визначення поняття «недобросовісна реклама»[3].



Приклади |


  • Отдых за рубежом: как не потратить лишнего?. «Комсомольская правда в Украине». 10.08.2010 — реклама горілки від Nemiroff

  • Праздник огня и воды. «Комсомольская правда в Украине». 6.07.2010 — реклама горілки з перцем від Nemiroff

  • Как избежать гриппа и простуд без вакцин и медикаментов? «Комсомольская правда в Украине». 30.11.2010 — реклама горілки Nemiroff

  • Встречаем Новый год по правилам."Комсомольская правда в Украине". 21.12.2010 — реклама горілки від від Nemiroff

  • Ах, эта свадьба… «Комсомольская правда в Украине». 14.10.2010 — реклама компанії Nemiroff

  • Найдено средство от гриппа и простуды. «Комсомольская правда в Украине». 13.12.2010 — реклама компанії Nemiroff


Див. також |


  • Джинса

  • Продакт-плейсмент


  • Underwriting spot[en]


Примітки |




  1. С. Колодницька. Як розпізнати джинсу в газеті


  2. ЗУ «Про рекламу»


  3. О. Кузнецова, О. Маєвський. УПУЩЕННЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ПРО ПРИХОВАНУ РЕКЛАМУ В ПРЕСІ



Джерела |


  1. С. Колодницька. Як озпізнати джинсу в теленовинах

  2. С. Колодницька. Як розпізнати джинсу в інтернеті

  3. С. Колодницька. Як розпізнати приховану рекламу в телепрограмах

  4. Как «Комментарии» и «Сегодня» отработали заказ производителей сигарет


S,J6YhkTYHrTYxXj 559QNFa65E1HmspZ6LfpN bSUbpKYFxEeee1X0L Agc6fVAXc
pHrik5gzJajV,yvs7VsRSjpYdRaM6C4y6psmyw og9mE3Lq,nZOXnXIGBjlbGg0

Popular posts from this blog

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Лель (журнал) Зміст Історія | Редакція | Автори і рубрики | Інтерв'ю, статті, рецензії | Див. також | Посилання | Навігаційне менюперевірена1 змінаСергій Чирков: «Плейбой» і «Пентхауз» у кіосках з'явилися вже після того, як зник «Лель»«Лель», підшивка 10 номерів (1992, 1993)Ніч з «Другом Читача»: казки на ніч для дорослихІнформація про журнал на сервері журналістів у ВР УкраїниНаталія Патрікєєва. Лель. Перший український еротичний журналр

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її