Прихована реклама Зміст Види | Ознаки | Регулювання | Приклади | Див. також | Примітки | Джерела | Навігаційне менюперевіреназміни в шаблонах/файлахОтдых за рубежом: как не потратить лишнего?. «Комсомольская правда в Украине». 10.08.2010 — реклама горілки від NemiroffПраздник огня и воды. «Комсомольская правда в Украине». 6.07.2010 — реклама горілки з перцем від NemiroffКак избежать гриппа и простуд без вакцин и медикаментов? «Комсомольская правда в Украине». 30.11.2010 — реклама горілки NemiroffВстречаем Новый год по правилам."Комсомольская правда в Украине". 21.12.2010 — реклама горілки від від NemiroffАх, эта свадьба… «Комсомольская правда в Украине». 14.10.2010 — реклама компанії NemiroffНайдено средство от гриппа и простуды. «Комсомольская правда в Украине». 13.12.2010 — реклама компанії NemiroffС. Колодницька. Як розпізнати джинсу в газетіЗУ «Про рекламу»О. Кузнецова, О. Маєвський. УПУЩЕННЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ПРО ПРИХОВАНУ РЕКЛАМУ В ПРЕСІ С. Колодницька. Як озпізнати джинсу в теленовинахС. Колодницька. Як розпізнати джинсу в інтернетіС. Колодницька. Як розпізнати приховану рекламу в телепрограмахКак «Комментарии» и «Сегодня» отработали заказ производителей сигаретр

РекламаМаркетингЗМІМедіазнавство


рекламнаінформаціяособутоварпослугуЗМІдовіроюпряма платна рекламаукраїнському законодавстві




Прихо́вана рекла́ма — рекламна інформація про особу, товар або послугу у ЗМІ, яка подається у вигляді звичайного журналістського матеріалу. Тобто публікується (або транслюється) поза розділом «Реклама» і без позначки «На правах реклами». Таким чином, читачі (глядачі) не підозрюють, що їм пропонується рекламний матеріал, а отже сприймають його з більшою довірою.


Рекламна функція здійснюється не прямолінійно, а в завуальованій формі, не використовуючи прямих каналів поширення рекламних засобів і не вказуючи безпосередньо рекламодавця. Вдалі дії в області непрямої реклами дозволяють отримати набагато більше місця в пресі, часу в ефірі, ніж купити за такі ж гроші (пряма платна реклама).




Зміст





  • 1 Види


  • 2 Ознаки


  • 3 Регулювання


  • 4 Приклади


  • 5 Див. також


  • 6 Примітки


  • 7 Джерела




Види |


  • журналістський матеріал — новина, окрема стаття чи сюжет, інтерв'ю з представником компанії або її задоволеними споживачами, репортаж з події, організатором якої є замовник або ж до якої він певним чином причетний тощо;


  • коментар — включення до, на перший погляд, не пов'язаного безпосередньо з замовником журналістського матеріалу (приміром, тематичної статті, репортажу тощо) коментаря особи, певним чином причетної до замовника реклами, в якому міститься не тільки згадка замовника, але й схвальні відгуки, важливе для нього комерційне повідомлення абощо;

  • згадка — включення до журналістського матеріалу схвального згадування про замовника в контексті теми матеріалу.


Ознаки |


До ознак прихованої реклами можна віднести:


  • завуальованість реклами;

  • відсутність ідентифікації тексту як рекламного. Тобто розміщення його без позначок «Реклама» або «На правах реклами»;

  • стилістична відмінність матеріалу від решти, розміщених у виданні/програмі. Зазвичай, кожен засіб масової інформації намагається вибудувати власний стиль матеріалів, принципи та формат подачі інформації. Ці риси вирізняють його з-поміж інших ЗМІ, роблять пізнаванним у свідомості читачів. Піар-спеціалісти замовника реклами часто самостійно пишуть тексти замовних матеріалів. При цьому, зовсім не враховують особливості формату і специфіки видання. Тож їхні тексти разюче відрізняються від справжніх журналістських.

  • розміщення логотипу, контактних даних або реквізитів компанії, про яку йдеться в матеріалі. У справжніх журналістських матеріалах це не допускається;

  • авторство журналіста, який раніше ніколи не співпрацював зі ЗМІ або робить це вкрай рідко. Журналіст з іменем навряд погодиться ставити під замовним матеріалом своє прізвище, адже це ганьбить його у колі колег;

  • в матеріалі згадується лише одна компанія, наводяться коментарі лише її представників, клієнтів тощо (особливо яскраво це помітно в а-ля тематичний матеріалах, присвячених певній проблемі чи тенденції). Це є елементарним порушенням принципів журналістської роботи, відповідно до яких слід всебічно висвітлювати питання, наводити коментарі людей, які можуть притримуватися протилежних поглядів;

  • у матеріалі окреслюється проблема, а її вирішення пов'язане з певним брендом;

  • матеріал являє собою «тест-драйв» із однозначно позитивними результатами;

  • матеріал повністю присвячений економічним досягненням бренду;

  • у матеріалі йдеться про успіхи бренду/підприємства у царині доброчинності[1].


Регулювання |


Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про рекламу» використання прихованої реклами заборонено. Саме поняття в ст. 1 цього закону визначається так: «Прихована реклама — це інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій»[2]. Фахівці наголошують на тому, що визначення поняття «прихована реклама» в українському законодавстві неточне. По-перше, воно не містить переліку характерних ознак прихованої реклами. По-друге, є дуже подібним до визначення поняття «недобросовісна реклама»[3].



Приклади |


  • Отдых за рубежом: как не потратить лишнего?. «Комсомольская правда в Украине». 10.08.2010 — реклама горілки від Nemiroff

  • Праздник огня и воды. «Комсомольская правда в Украине». 6.07.2010 — реклама горілки з перцем від Nemiroff

  • Как избежать гриппа и простуд без вакцин и медикаментов? «Комсомольская правда в Украине». 30.11.2010 — реклама горілки Nemiroff

  • Встречаем Новый год по правилам."Комсомольская правда в Украине". 21.12.2010 — реклама горілки від від Nemiroff

  • Ах, эта свадьба… «Комсомольская правда в Украине». 14.10.2010 — реклама компанії Nemiroff

  • Найдено средство от гриппа и простуды. «Комсомольская правда в Украине». 13.12.2010 — реклама компанії Nemiroff


Див. також |


  • Джинса

  • Продакт-плейсмент


  • Underwriting spot[en]


Примітки |




  1. С. Колодницька. Як розпізнати джинсу в газеті


  2. ЗУ «Про рекламу»


  3. О. Кузнецова, О. Маєвський. УПУЩЕННЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ПРО ПРИХОВАНУ РЕКЛАМУ В ПРЕСІ



Джерела |


  1. С. Колодницька. Як озпізнати джинсу в теленовинах

  2. С. Колодницька. Як розпізнати джинсу в інтернеті

  3. С. Колодницька. Як розпізнати приховану рекламу в телепрограмах

  4. Как «Комментарии» и «Сегодня» отработали заказ производителей сигарет


Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її