Монца (автодром) Зміст Історія | Високошвидкісний овал | Зміни | Цікаві факти | Посилання | Навігаційне менюОфіційний сайтГран-прі Італії — Інформація про трасуСайт, присвячений віражу «Sopraelevata», з петицієюПрихована історія віражів МонциІсторія Монци і статистикаІлюстрована історія розвитку траси на сайті «База даних гоночних трас»рр

Multi tool use
Multi tool use

Альберт-ПаркБахрейнШанхайСочіКаталуньяМонте-КарлоАвтодром імені Жиля ВільневаБакуРед Бул РингСільверстоунХунгарорингГоккенгаймрингСпа-ФранкоршамМонцаМарина БейСепангСудзукаАмерикАвтодром імені братів РодрігесАвтодром Жозе Карлуса ПачіЯс-МаринаЛосейлОстінТермас де Ріо ОндоХересЛе МанМуджеллоКаталуньяАссенЗаксенрингІндіанаполісБрноСільверстоунМізаноМоторлендСепангФіліп-АйлендМотегіВаленсіяА1-РингАльбіАндерсторпБремгартенБуенос АйресВелкомГоккенгаймрингГояніяДайтонаДандроДжохорДонінгтон ПаркЕштурілЖеневаЗальцбургрингЗольдерІматраІмолаІнтерлагосІстанбулІстерн КрікКарлскогаКладіКрістіанстадК'яламіЛагуна СекаМаньї-КурМонтжуїкМонцаМоспортНогароНюрбургрингОпатіяОстрів Мен (Кліпс Курс)Острів Мен (гірський шлях)Поль РікарРеймсРієкаРіо де ЖанейроРуанСан КарлосСентулСолітудерінгСпа-ФранкоршамСудзукаТампереФудзіХедемораХарамаХунгарорингШанхайШарадаШах АламШоттенрінг


Траси Формули-1Гран-прі ІталіїТраси MotoGP


італ.МонцаІталіїМіланакм1955Альберто Аскарітравнялипень1922Мілана3 вересня192210 вересня19221928ІталіїЕміліо Матерассі193219331954194817 жовтня19481955італ.«1000 кілометрів Монци»1966«1000 кілометрів Монци»1969АФУСБерліні19671966шиканамиМотоциклиРенцо ПасолініЯрно СааріненкмАйртона Сенникм


















Автодром Монца
Autodromo Nazionale di Monza

Траса автодрому
Розташування

Монца, Італія

Часовий пояс

GMT 1

Головні події

F1, 1000 кілометрів Монци, GP2, Супербайк, World Touring Car Championship.

Довжина траси
5,793 км

Повороти
11

Рекорд
1:19.5 (Монтойя, BMW, 2004)

Автодром Монца (італ. Autodromo Nazionale di Monza) — гоночна траса біля міста Монца в Італії, на північ від Мілана. Історія цієї гоночної траси — одна з найбагатших у світі.


Автодром складається з трьох трас: головна (Гран-прі) довжиною 5,793 км, «молодша» (Junior) траса довжиною 2,405 км і закинутий високошвидкісної овал довжиною 4,25 км. Найцікавіші повороти головної траси — це Curva di Lesmo, Curva Parabolica, і Variante Ascari (названий в пам'ять про загиблого саме тут в 1955 році під час тестів для Ferrari Альберто Аскарі). Перший великий поворот Curva Grande розташований позаду шикани і в нинішній конфігурації складності для гонщиків не представляє.


Траса найбільш відома проведенням Гран-прі Італії Формули-1 і примітна тим, що пілоти проходять її на повному газу на більшій частині кола через його довгі прямі ділянки. Вважається, що ця досить пряма траса з маленькими перепадами висоти випробовує більшою мірою потужність двигунів, ніж майстерність водіїв.




Зміст





  • 1 Історія


  • 2 Високошвидкісний овал


  • 3 Зміни


  • 4 Цікаві факти


  • 5 Посилання




Історія |




Гонка в Монці, 1925 рік


Перша траса була побудована з травня по липень 1922 року за участю 3500 робітників на кошти Автомобільного клубу Мілана (що задумав приурочити спорудження траси до свого 25-річчя), який створив організацію Società Incremento Automobilismo e Sport (SISA) для експлуатації автодрому. Площа початкового варіанту становила 3.4 км з 10 км щебеневого покриття. Автодром складався з двох частин: кільця (4,5 км) і прямої (5,5 км). Траса була офіційно відкрита 3 вересня 1922 року. На той момент це був третій постійний автодром у світі, після Бруклендса та Індіанаполіса. 10 вересня 1922 року на ньому пройшов другий в історії Гран-прі Італії, який відвідало понад 150 тисяч глядачів.


На Гран-прі Італії 1928 року відбувся найсерйозніший нещасний випадок перегонів в Італії, що закінчився смертю гонщика Еміліо Матерассі і 27 глядачів. До 1932 року наступні гонки Гран-прі були обмежені високошвидкісним овалом. У 1933 році гонка була відзначена смертю трьох пілотів, що призвело до зміни планування шляхом додавання двох шикан і видалення довгої прямої.


У 1938 — 39 рр. сталася велика перебудова, були споруджені нові трибуни і входи, заново покладено покриття. Також були переміщені окремі частини траси та додано два нових повороти. В результаті траса Гран-прі отримала довжину 6,3 км, яка зберігалася до 1954 року. Через війну гонки були призупинені до 1948 року. В результаті більша частина траси прийшла в непридатність. Однак після війни за 2 місяці автодром був оновлений, а 17 жовтня 1948 року був проведений черговий Гран-прі.





Високошвидкісний овал |




Фотографія Монци з повітря


У 1955 році почалися роботи по повній перебудові траси, результатом яких стала траса довжиною 5,75 км і високошвидкісний овал довжиною 4,25 км із профільованими поворотами (італ. sopraelevata). Ці дві траси могли бути скомбіновані для створення однієї довгої 10-кілометрової траси, де машини на головній прямий їдуть паралельно. Також була вдосконалена і інфраструктура автодрому.


Гран-прі поверталося на цей високошвидкісний овал в 1955, 1956, 1960 і 1961 роках. Під час останньої гонки стався серйозний нещасний випадок, коли Вольфганг фон Тріпс і 11 глядачів загинули біля повороту «Параболіка». Незважаючи на той факт, що не профільовані повороти послужили причиною цієї катастрофи, перегони Формули-1 більше на овалі ніколи не проводились (за винятком зйомок фільму «Великий приз» в 1966 році). Після аварії швидко були додані нові рейки безпеки та огорожі, бокси були відсунуті далі від безпосередньо дорожнього полотна. У 1965 році до повороту були додані смуги безпеки після смертельного випадку в гонці спортпрототипів «1000 кілометрів Монци». До повернення перегонів Гран-прі у 1966 році конфігурація траси не змінювалася, а в 1966 році до повороту було додано кілька шикан. Остання гонка «1000 кілометрів Монци» проводилася на трасі в 1969 році. Попри те, що овал АФУС у Берліні був знищений у 1967 році, кільце Pista di Alta Velocità все ще існує, хоча і в дуже поганому стані. Проводиться збір підписів під петицією для запобігання його руйнуванню.



Зміни |


З 1966 року постійними атракціонами в Монці були як автоперегони, так і мотоперегони, але зі зростанням швидкостей траса була «сповільнена» в 1972 році двома шиканами. Мотоцикли Гран-прі продовжували користуватися вихідною трасою до тих пір, поки дві гонки не стали результатом п'яти смертей в 1973 році (серед загиблих були Ренцо Пасоліні і Ярно Саарінен). Мотоперегони не поверталися в Монцу до 1981 року. У 1972 році шикани були визнані недостатньо ефективними для уповільнення машин і одна з них була перероблена в 1974 році, інша — в 1976 році, а також у тому ж році була додана третя, з розширеною смугою безпеки. Довжина кола гонки Гран-прі тоді стала 5,8 км.


Оскільки розвиток технологій дозволяв автомобілям розвивати все більшу швидкість, траса в черговий раз була змінена у 1979 році додаванням бордюрів, розширених смуг безпеки і покращених бар'єрів з відпрацьованих покришок; інфраструктура також була вдосконалена. Ці зміни заохотили повернення чемпіонату світу з мотоспорту в 1981 році, але подальші роботи з безпеки тривали протягом усіх 80-х років. Також у 80-х були або перебудовані, або поліпшені подіум, паддок, комплекс боксів і трибуни.


Після загибелі Айртона Сенни на Гран-Прі Сан-Марино у 1994 році, протягом 1994 —95 років три головних повороти були «стиснуті» з тим, щоб розмістити широкі гравійні пастки, що призвело до скорочення траси до 5,77 км. У 1997 році трибуни були перебудовані, що дозволило їм розширити свою місткість до 51 000 глядачів.


У 2000 році шикани в кінці головної прямої було змінено: замість двох шикан «поворот ліворуч —поворот праворуч» з'явилася одиночна «поворот праворуч —поворот ліворуч» для того, щоб зменшити часті аварії після старту на гальмуванні. Також була модифікована і друга шикана. На Гран-прі Формули-1 того ж року, в якому вперше використовували цю шикану, після великого зіткнення у другій шикані уламками, що відлетіли, був убитий маршал.


Довжина траси в поточній конфігурації становить 5,793 км.



Цікаві факти |



  • Латвійський гурт Brainstorm написав пісню «Монца», присвячену гран-прі Формули-1 на цій трасі.


Посилання |


  • Офіційний сайт

  • Гран-прі Італії — Інформація про трасу

  • Сайт, присвячений віражу «Sopraelevata», з петицією

  • Прихована історія віражів Монци

  • Історія Монци і статистика

  • Ілюстрована історія розвитку траси на сайті «База даних гоночних трас»




VwdOx Di3db,jCKkFXDIWyav,mpLG p5i0fXwUHjbfChuoBsq
s14gBXenw2ChT8O kcyRvP5Rrtq6zXcUw2Ca 48R2tUDVBTfwTceSPup4J7QEZbbxaN c YGihUA

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її