M-497 «Black Beetle» Опис | Посилання | Навігаційне менюThe Flight Of The M-497New York Central's M-497 Jet Powered TrainIt's a Jet! It's a Train! It's M-497

Multi tool use
Multi tool use

ВагониЛокомотивиЗалізничний транспорт


укр.реактивнийвагон-лабораторіятурбореактивного двигунадизельноїмотрисиДизельний двигунтрансмісіябомбардувальнику«Convair B-36»ІндіанаОгайошвидкістькм/годпоїздів1984
























M-497 «Black Beetle»
Основні дані
Роки будування
1966
Країна будування
Flag of the United States.svg США
Разом побудовано
1
Країни експлуатації
Flag of the United States.svg США
Залізниця
New York Central Railroad
Роки експлуатації
1966—1984
Ширина колії
1 435 мм
Рід служби
експериментальний
Конструкційна швидкість
183.6 км/год
Робоча маса
51,3 т


M-497 «Black Beetle» (укр. M-497 «Чорний жук») — реактивний вагон-лабораторія з приводом від турбореактивного двигуна «General Electric J47».



Опис |


Вагон-лабораторія переобладнаний з дизельної мотриси «Budd RDC». Дизельний двигун і трансмісія були зняті, а на даху було встановлено два списані турбореактивні двигуни «General Electric J-47-19», які до цього експлуатувалися на бомбардувальнику «Convair B-36». На передню частину вагона був встановлений обтічник.


Вагон використовувався для ходових випробувань на залізничній лінії між містами Батлер, штат Індіана, і Страйкер, штат Огайо, яка була обрана через протяжність прямої ділянки і придатність залізничного полотна для швидкісних експериментів. В ході випробувань досягнута максимальна швидкість 183.6 км/год.


Завдяки випробуванням, були зібрані цінні дані про поведінку лінійних поїздів на звичайних шляхах при високих швидкостях руху. Незважаючи на популярний чудернацький вигляд і відносно невисоку вартість (за рахунок використання серійного вагона в якості основи), проект не був визнаний комерційно виправданим. Реактивні двигуни були зняті, і вагон повернувся до звичайної експлуатації, яка тривала до його списання в 1984 році.



Посилання |



  • The Flight Of The M-497 (англ.)


  • New York Central's M-497 Jet Powered Train (англ.)


  • It's a Jet! It's a Train! It's M-497 (англ.)


Fxp42iuczvoaqRs
9kZscZ UsGgt,cIg,92Cx cJ,d7JkRS2BYLvIjwffX,oWbmc3HObQidT BCFuvi0kq0iMwKtZN

Popular posts from this blog

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Лель (журнал) Зміст Історія | Редакція | Автори і рубрики | Інтерв'ю, статті, рецензії | Див. також | Посилання | Навігаційне менюперевірена1 змінаСергій Чирков: «Плейбой» і «Пентхауз» у кіосках з'явилися вже після того, як зник «Лель»«Лель», підшивка 10 номерів (1992, 1993)Ніч з «Другом Читача»: казки на ніч для дорослихІнформація про журнал на сервері журналістів у ВР УкраїниНаталія Патрікєєва. Лель. Перший український еротичний журналр

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її