Emotion Engine Зміст Технічні характеристики | Зноски | Посилання | Навігаційне меню

Multi tool use
Multi tool use

ПроцесориPlayStation 2


центральний процесорPlayStation 2SonyToshiba1999Microdesign ResourcesPentium IIICeleronFMVцифрового сигнального процесоратривимірної графікикеш-пам'ять128-бітовоюMIPSR5900MIPS IIIматематичний співпроцесорMPEG-2контроллер DMARDRAMPlayStation 3PALемуляціячисел з рухомою комоювекторними співпроцесорамиангл.процесори цифрових сигналівапаратних конвеєрів вершинних шейдерів128-бітнихSIMDрегістрівFMACангл.англ.






Sony Emotion Engine CPU


Emotion Engine — центральний процесор, який використовується у консолях PlayStation 2. Був розроблений спільними зусиллями компаній Sony та Toshiba. Серійне виробництва процесора було розпочато у 1999 році. Згідно з Microdesign Resources, він в два рази швидший за 733 МГц Pentium III та в 15 разів швидший за 400 МГц Celeron у таких завданнях, як обробка FMV.


Він є комбінацією центрального процесора та цифрового сигнального процесора, а його головним завданням є обробка тривимірної графіки. Шина, кеш-пам'ять та регістри були виконані за 128-бітовою технологією та розміщені на кристалі, який був виконаний за 180 нм техпроцесом, що зробило процесор першим комерційним 128-бітним процесором. Emotion Engine, заснований на MIPS R5900.


Загалом у процесорі поєднано вісім функціональних блоків: ядро MIPS III, два векторні блоки, математичний співпроцесор, процесор обробки зображення (звичайний декодер MPEG-2), 10-канальний контроллер DMA, блок графічного інтерфейсу, RDRAM і інтерфейси введення-виводу. Всі компоненті сполучені загальною 128-бітовою внутрішньою шиною.


Процесор також використовується в ранніх моделях PlayStation 3 для зворотної сумісності з PlayStation 2. У PAL-версіях консолі не використовували процесор для зменшення витрат на виробництво, проте емуляція Playstation 2 у цьому випадку була набагато гіршою ніж у варіантах з процесором. Консолі PlayStation 3 з вбудований процесором Emotion Engine мають серійні номери CECHAxx та CECHBxx.




Зміст





  • 1 Технічні характеристики

    • 1.1 Модулі обробки векторів



  • 2 Зноски


  • 3 Посилання




Технічні характеристики |


  • Процесор: 64-бітний «Emotion Engine» з тактовою частотою 294 МГц, 10,5 млн транзисторів

  • Пам'ять: 32 МБ ОЗУ з пропускною здатністю 3,2 ГБ/с

  • Основний процесор: 64-бітне ядро ЦП MIPS R5900

  • Співпроцесор для обробки чисел з плаваючою комою

  • Векторні модулі: VU0 та VU1, 128-бітні з частотою 150 Мгц. VU0 зазвичай використовується для трансформації полігонів, фізики та інших речей, що мають відношення до геймплею. VU1 зазвичай використовується для трансформації полігонів, освітлення та інших обчислень, пов'язаних з візуалізацією.

  • DMA: десять каналів

  • Продуктивність операцій з числами з плаваючою крапкою: 6,2 гігафлопс

  • Продуктивність з геометричними 3D-перетвореннями: 36 млн полігонів в секунду на один VU

  • Декодер стислих зображень: MPEG-2


  • Кеш-пам'ять: для інструкций — 16 КБ, для даних — 8 КБ + 16 КБ


Модулі обробки векторів |


Основна частина продуктивності Emotion Engine для чисел з рухомою комою забезпечнується двома векторними співпроцесорами (англ. vector processing units, VPU), які називаються VPU0 та VPU1. Це були по суті процесори цифрових сигналів розроблені спеціально для обчислень в 3D, які були предтечами апаратних конвеєрів вершинних шейдерів. Кожен VPU мав 32 128-бітних векторних SIMD регістрів (що зберігали дані 4D векторів), 16 16-бітних регістрів для чисел з фіксованою комою, чотири FMAC (англ. Floating point Multiply-ACcumulate) модулі, модуль FDIV (англ. Floating point DIVide) та локальну пам'ять. Пам'ять даних для VPU0 має розмір 4 KB, а для VPU1 16 KB.



Зноски |





Посилання |




7N8KdGQi,egSUBijz2n9U
JMUD,t1kC4E ImSzeM,EtcFGNPuQ,3IPCb7 5hafNTtVWy5uih0dDWZQFVIx J

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її