Музей історії КП «Київпастранс» Зміст Опис музею (до 2010 року) | Див. також | Примітки | Посилання | Навігаційне менюперевіреназміни в шаблонах/файлахдопоможітьІнтернет-сторінка музеюЛівінська Л. А. Історія створення музея електротранспортаІнтернет-сторінка музеюМузей истории электротранспортаВ столице будет создан музей пассажирского транспортар

Музеї, засновані 1927Визначні місця КиєваМузеї Дніпровського району (Київ)Музеї технології


музейКиєві1927Жовтневої революції1992Лідія Архипівна ЛівінськаБрамським К. А.Володимиру ВекличуІсааку Кацову


















Музей історії КП «Київпастранс» — Музей історії київського транспорту
Портал:Музеї


Ливинская Лидия Архиповна конец 2000-х.JPG
Тип
музей
Країна
Flag of Ukraine.svg Україна
Розташування
Київ, вулиця Павла Усенка, 7/9
Засновано
1927 рік
Фонд
понад 5000 книжок, газет, журналів, понад 1000 експонатів та фотографій
Сайт
Інтернет-сторінка музею

Музей історії київського транспорту — музей в Києві, присвячений історії київського транспорту.


Музей був відкритий у 1927 році в зв'язку зі святкуванням 10-річчя Жовтневої революції як «Всесоюзний трамвайний музей імені десятої річниці Жовтня» в покинутому на той момент Деміївському трамвайному парку[1]. У 1942 році музей був повністю розграбований фашистами і після звільнення Києва, у зв'язку з відсутністю експонатів, не відновлювався[2].
Музей наново відкритий у 1992 році в зв'язку із святкуванням 100-річчя Київського трамваю і знаходився за адресою вулиця Академіка Філатова, 22/8. Від часу відкриття і до 14 квітня 2010 року беззмінним директором музею була Лідія Архипівна Лівінська.




Зміст





  • 1 Опис музею (до 2010 року)


  • 2 Див. також


  • 3 Примітки


  • 4 Посилання




Опис музею (до 2010 року) |




Лідія Архипівна в музеї (кінець 2000-х)


Експозиція розташована у одній великій залі.
У залі музею представлено численні моделі трамваїв, тролейбусів та автобусів, що працюють або працювали у Києві. Надзвичайно цікавими є три діорами, що відображають різні етапи розвитку київського транспорту — «Початок» (1892 рік), «Роки війни» та «Наш час». Також увагу привертає велика карта України, де позначені усі міста, що мають зараз або мали в минулому трамвай чи тролейбус. На великій карті Києва позначені усі лінії трамваю та тролейбусу, що існували від моменту появи цих видів транспорту у нашому місті.


У музеї експонуються численні фотографії, книжки, документи, що розповідають про історію розвитку транспорту не лише Києва, а й інших міст. А унікальна бібліотека журналів (більшість з яких-французькі, американські та англійські) та книжок, що налічує бл.5000 екземплярів з багатьох країн світу, розповідає про історію транспорту в усьому світі.


Брамським К. А. були оформлені персональні стенди присвячені видатним электротранспортникам Володимиру Векличу[3][4], Василю Дьяконову[5], Станіславу Бейкулу[6] та Ісааку Кацову[7].


З 2011 року музей знаходиться на території Дарницького трамвайного депо (з 1992 по 2011 роки перебував за адресою «вулиця Академіка Філатова,22/8»).



Див. також |


  • Брамський Казимир Антонович

  • Веклич Володимир Пилипович

  • Лівінська Лідія Архипівна

  • Кацов Ісаак Абрамович


Примітки |




  1. Лівінська Л. А. Історія створення музея електротранспорта


  2. Брамський К. А. Київський музей міського пасажирського транспорту // УКРАЇНСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ МУЗЕЙ: ІСТОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, Матеріали 11-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ–2015


  3. Енциклопедія сучасної України: в 25 т. / Під ред. І. М. Дзюба та ін. — Київ : 2005. — Т. 4. — С. 187 — ISBN 966-02-3354


  4. Крат В. І. Володимир Пилипович Веклич // Коммунальное хозяйство городов. Київ: Техніка — 1998. — № 17. — С. 3-9. — ISSN 0869-1231


  5. Енциклопедія сучасної України: в 25 т. / Під ред. І. М. Дзюба та ін. — Київ : 2005. — Т. 8. — С. 584


  6. С. П. Бейкул, К. А. Брамский Київський трамвай 1892—1992 до сторіччя з дня пуску в експлуатацію — К.:Будівельник, 1992 — С. 71 Тираж 10 000 экз. ISBN 5-7705-0495-1


  7. Брамський К. А. Історія електротранспорту міста Києва в особах Київ: 2001 — 60 с, [17] іл.



Посилання |




  • Інтернет-сторінка музею;


  • Музей истории электротранспорта;


  • В столице будет создан музей пассажирского транспорта.


Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

Перекидне табло Зміст Переваги | Недоліки | Будова | Посилання | Навігаційне менюПерекидне таблоU.S. Patent 3 220 174U.S. Patent 3 501 761Split-flap-display