Музей історії КП «Київпастранс» Зміст Опис музею (до 2010 року) | Див. також | Примітки | Посилання | Навігаційне менюперевіреназміни в шаблонах/файлахдопоможітьІнтернет-сторінка музеюЛівінська Л. А. Історія створення музея електротранспортаІнтернет-сторінка музеюМузей истории электротранспортаВ столице будет создан музей пассажирского транспортар

Multi tool use
Multi tool use

Музеї, засновані 1927Визначні місця КиєваМузеї Дніпровського району (Київ)Музеї технології


музейКиєві1927Жовтневої революції1992Лідія Архипівна ЛівінськаБрамським К. А.Володимиру ВекличуІсааку Кацову


















Музей історії КП «Київпастранс» — Музей історії київського транспорту
Портал:Музеї


Ливинская Лидия Архиповна конец 2000-х.JPG
Тип
музей
Країна
Flag of Ukraine.svg Україна
Розташування
Київ, вулиця Павла Усенка, 7/9
Засновано
1927 рік
Фонд
понад 5000 книжок, газет, журналів, понад 1000 експонатів та фотографій
Сайт
Інтернет-сторінка музею

Музей історії київського транспорту — музей в Києві, присвячений історії київського транспорту.


Музей був відкритий у 1927 році в зв'язку зі святкуванням 10-річчя Жовтневої революції як «Всесоюзний трамвайний музей імені десятої річниці Жовтня» в покинутому на той момент Деміївському трамвайному парку[1]. У 1942 році музей був повністю розграбований фашистами і після звільнення Києва, у зв'язку з відсутністю експонатів, не відновлювався[2].
Музей наново відкритий у 1992 році в зв'язку із святкуванням 100-річчя Київського трамваю і знаходився за адресою вулиця Академіка Філатова, 22/8. Від часу відкриття і до 14 квітня 2010 року беззмінним директором музею була Лідія Архипівна Лівінська.




Зміст





  • 1 Опис музею (до 2010 року)


  • 2 Див. також


  • 3 Примітки


  • 4 Посилання




Опис музею (до 2010 року) |




Лідія Архипівна в музеї (кінець 2000-х)


Експозиція розташована у одній великій залі.
У залі музею представлено численні моделі трамваїв, тролейбусів та автобусів, що працюють або працювали у Києві. Надзвичайно цікавими є три діорами, що відображають різні етапи розвитку київського транспорту — «Початок» (1892 рік), «Роки війни» та «Наш час». Також увагу привертає велика карта України, де позначені усі міста, що мають зараз або мали в минулому трамвай чи тролейбус. На великій карті Києва позначені усі лінії трамваю та тролейбусу, що існували від моменту появи цих видів транспорту у нашому місті.


У музеї експонуються численні фотографії, книжки, документи, що розповідають про історію розвитку транспорту не лише Києва, а й інших міст. А унікальна бібліотека журналів (більшість з яких-французькі, американські та англійські) та книжок, що налічує бл.5000 екземплярів з багатьох країн світу, розповідає про історію транспорту в усьому світі.


Брамським К. А. були оформлені персональні стенди присвячені видатним электротранспортникам Володимиру Векличу[3][4], Василю Дьяконову[5], Станіславу Бейкулу[6] та Ісааку Кацову[7].


З 2011 року музей знаходиться на території Дарницького трамвайного депо (з 1992 по 2011 роки перебував за адресою «вулиця Академіка Філатова,22/8»).



Див. також |


  • Брамський Казимир Антонович

  • Веклич Володимир Пилипович

  • Лівінська Лідія Архипівна

  • Кацов Ісаак Абрамович


Примітки |




  1. Лівінська Л. А. Історія створення музея електротранспорта


  2. Брамський К. А. Київський музей міського пасажирського транспорту // УКРАЇНСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ МУЗЕЙ: ІСТОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, Матеріали 11-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ–2015


  3. Енциклопедія сучасної України: в 25 т. / Під ред. І. М. Дзюба та ін. — Київ : 2005. — Т. 4. — С. 187 — ISBN 966-02-3354


  4. Крат В. І. Володимир Пилипович Веклич // Коммунальное хозяйство городов. Київ: Техніка — 1998. — № 17. — С. 3-9. — ISSN 0869-1231


  5. Енциклопедія сучасної України: в 25 т. / Під ред. І. М. Дзюба та ін. — Київ : 2005. — Т. 8. — С. 584


  6. С. П. Бейкул, К. А. Брамский Київський трамвай 1892—1992 до сторіччя з дня пуску в експлуатацію — К.:Будівельник, 1992 — С. 71 Тираж 10 000 экз. ISBN 5-7705-0495-1


  7. Брамський К. А. Історія електротранспорту міста Києва в особах Київ: 2001 — 60 с, [17] іл.



Посилання |




  • Інтернет-сторінка музею;


  • Музей истории электротранспорта;


  • В столице будет создан музей пассажирского транспорта.


keUUb8ZZsmsvv PLen,K7snsnGtM,tpTMamA
8f1Aq7XasgWMbJVaiBm2dVHZzX9q tzj8EZ S6eWFh 6QofqQMJKkE xn,X,fS8PTxluZ9xvs2aezHN1wC1,hcc,8kpE 1u6Gm7QHfM50I6

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її