NGVA Зміст Історія розробки | Див. також | Примітки | Посилання | Навігаційне менюперевірена6 змінBritish Army Medium Weight Capability. Appendix C – Generic Vehicle ArchitectureСайт користувачів NGVAGeneric Vehicle Architectureр
англ.стандартом НАТОCV90 MkIVВеликої БританіїMILVA
NGVA (англ. NATO Generic Vehicle Architecture) — загальна архітектура транспортних засобів, що запроваджена стандартом НАТО STANAG 4754 та детально описана в настанові AEP-4754.
В основі архітектури NGVA лежить використання на борту транспортної платформи розгалуженої цифрової IP-мережі, до якої підключені усі системи машини через спеціальні інтерфейсні шлюзи (Gateway).[1][2][3]
В якості напруги електроживлення для NGVA стандартизовано 28 В постійного струму[1].
Прикладами реалізації NGVA є шведська бойова машина піхоти CV90 MkIV, німецька бойова машина BOXER.
Зміст
1 Історія розробки
2 Див. також
3 Примітки
4 Посилання
Історія розробки |
В 2012 р. європейська Організація з спільних проектів озброєння (Organisation for Joint Armament Cooperation (French: Organisation conjointe de coopération en matière d’armement; OCCAR) започаткувала проект щодо бойових машин з відкртитою архітектурою "Land Vehicle with Open System Architecture (LAVOSAR)", головним виконавцем якого стала компанія Rheinmetall. Завданням проекту було визначення існуючих стандартів у відповідній сфері та формування стратегії розвитку на майбутнє[4].
За результатами проекту, що завершився у 2014 р. було рекомендовано адаптувати національний стандарт Великої Британії Defence Standard 23-09 "Generic Vehicle Architecture" під стандарт НАТО шляхом розширення та доповнення.
Розробкою відповідного стандарту НАТО займалися експерти Асоціації військової ветроніки MILVA.
Перспективним напрямом розвитку NGVA є трансформація її у багатомережну систему[5].
Див. також |
- MILVA
- Стандарти НАТО
Примітки |
↑ аб Слюсар В.І. Інтеграція архітектур транспортних засобів (NGVA) та систем військовослужбовця (DSRA).//17-а науково-технічна конференція “Створення та модернізація озброєння і військової техніки в сучасних умовах”.– Чернігів: Державний науково-випробувальний центр Збройних Сил України. – 07 -08 вересня 2017 р. - C. 332 - 333. - [1].
↑ Daniel Ota. Towards Verification of NATO Generic Vehicle Architecture-Based Systems.//Twenty-First International Command and Control Research and Technology Symposium (21-st ICCRTS). C2 in a Complex Connected Battlespace.- September 6-8, 2016.- London, UK. - 22 pages. - [2].
↑ Daniel Ota. Modular verification and validation for NATO generic vehicle architecture-based land platforms.//2018 International Conference on Military Communications and Information Systems (ICMCIS).- 22-23 May 2018. - Warsaw, Poland. - [3].
↑ British Army Medium Weight Capability. Appendix C – Generic Vehicle Architecture.
↑ Слюсар В.И. Концепция мультисетевой архитектуры транспортных платформ.// 15-а наукова конференція Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. – Харків: ХНУПС. - 10 -11 квітня 2019 р..
Посилання |
- Сайт користувачів NGVA
- Generic Vehicle Architecture
|