Aprilia RS Cube Історія створення | Недоліки | Примітки | Навігаційне менюCurrent racing bike specificationsAprilia RS3 Cube MotoGP bikeMotoGP: Aprilia RS-GP - наследник RS Cube, только лучшеMotoGP: История - Fire show Эдвардса на Гран-При Германиир

Mana 850SL 750 ShiverTuonoRST1000 FuturaSX 50SXV 4.5SXV 5.5DorsoduroMojitoSR50ГаллуцціСтаркІвано Беджіо


Мотоцикли MotoGPМотоцикли Aprilia


гоночний мотоциклApriliaMotoGPБолонському Мотор Шоу«Aprilia Racing»MotoGPAprilia RSW-2 500DOHCCosworthRSV1000SPSuperbikeAprilia Racingангл.Формули-1к.с.Гран-Прі НімеччиниКолін ЕдвардсНорі Хага















Noriyuki Haga 2003 Japanese GP.jpg

Норіюкі Хага на Aprilia RS Cube, Гран-Прі Японії, 2003 рік

Загальна інформація
Виробник
Італія Aprilia
Роки випуску
2002-2004
Попередня модель
Aprilia RSW-2 500
Тип
Гоночний мотоцикл MotoGP
Складові
Двигун










Aprilia RS Cube, точніша назва моделі RS³[1] — гоночний мотоцикл, розроблений італійською компанією Aprilia для участі у змаганнях серії MotoGP і використовувався нею у сезонах 2002-2004. Перший мотоцикл компанії з чотиритактним двигуном, що використовувався для участі у мотоперегонах.[2]



Історія створення |


RS Cube офіційно представлений у грудні 2001 року на Болонському Мотор Шоу. Модель була розроблена для поновлення участі команди «Aprilia Racing» в класі MotoGP з моменту її останньої появи у 2000 році з Aprilia RSW-2 500.


Розробкою рядного трициліндрового двигуна, оснащеного системою DOHC, робочим об'ємом 990 см³, інженери Aprilia займалися спільно з фахівця британської компанії Cosworth, починаючи з вересня 2000 року. Cosworth ще раніше допомагали Aprilia у розробці RSV1000SP для участі у серії Superbike. Трициліндровий двигун був обраний невипадково, керівник гоночного підрозділу Aprilia Racing Ян Віттевеєн (англ. Jan Witteveen) навів для цього три причини.[2] По-перше, він передбачав, що японці займуться розробкою чотирициліндрових двигунів, а для італійців важливо було мати щось своє, відмінне від інших. Тим більше, що тогочасні правила участі у MotoGP дозволяли використання від 3 до 5 циліндрів у двигунах, а саме трициліндрові є більш традиційними для європейського ринку. По-друге, конструктори хотіли скористатись вже опробуваними технологіями Формули-1: якщо об'єм двигуна у 990 см³ розділити на три циліндри, то отримаємо об'єм одного циліндра у 330 см³, що є близьким до об'єму циліндра гоночного боліда (3,5 літри на 10 циліндрів). Це дозволило заощадити час розробки двигуна. Третя причина вибору полягала у тому, що трициліндровий двигун є найдешевшим у масовому виробництві, а це дозволяло використати гоночні технології для випуску дорожніх версій мотоциклів з меншими затратами.


При розробці RS Cube були використані інноваційні рішення. Зокрема, у двигуні вперше був застосований пневматичний привід клапанного механізму, до якого, наприклад компанія Honda, перейшла лише через 5 років[3]. Максимальна потужність двигуна в кінці сезону 2003 становила 220 к.с., хоча за деякими оцінками вона могла становити і 240 к.с.[2] Для управління двигуном RS Cube інженерами Aprilia був розроблений власний пакет електроніки, який знаходився в ультра-компактних ECU, клавіші управління якого знаходились в задній частині панелі приладів.


Спочатку колісна база мотоцикла становила 1410 мм, але згодом була подовжена на 30мм для кращого зчеплення та керованості.



Недоліки |


Незважаючи на наявність надпотужного двигуна, Aprilia RS Cube супроводжували постійні проблеми з надійністю. Зокрема, у сезоні 2003 на Гран-Прі Німеччини, під час гонки на мотоциклі, яким керував Колін Едвардс, відбулась розгерметизація паливного баку, внаслідок чого на гонщика вилилась значна частина палива та спалахнула. На щастя, американець зміг з'їхати у гравійну пастку та зіскочити з байка, обійшовшись лише опіками правої руки.[4]


Партнер Коліна по команді, Норі Хага у 2003-у році потрапляв у аварії не менше 28 разів протягом одного сезону.[2]



Примітки |




  1. Dan Moakes (28.02.2006). Current racing bike specifications. f1network.net (англ.). Процитовано 11.07.2014. 


  2. абвг Aprilia RS3 Cube MotoGP bike. motorcyclistonline.com (англ.). 21.02.2014. Процитовано 11.07.2014. 


  3. Кирилл Чернышев (26.01.2015). MotoGP: Aprilia RS-GP - наследник RS Cube, только лучше. motogonki.ru (рос.). Процитовано 27.01.2015. 


  4. MotoGP: История - Fire show Эдвардса на Гран-При Германии. motogonki.ru (рос.). 09.07.2014. Процитовано 09.07.2014. 



Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її