Aprilia RS Cube Історія створення | Недоліки | Примітки | Навігаційне менюCurrent racing bike specificationsAprilia RS3 Cube MotoGP bikeMotoGP: Aprilia RS-GP - наследник RS Cube, только лучшеMotoGP: История - Fire show Эдвардса на Гран-При Германиир

Multi tool use
Multi tool use

Mana 850SL 750 ShiverTuonoRST1000 FuturaSX 50SXV 4.5SXV 5.5DorsoduroMojitoSR50ГаллуцціСтаркІвано Беджіо


Мотоцикли MotoGPМотоцикли Aprilia


гоночний мотоциклApriliaMotoGPБолонському Мотор Шоу«Aprilia Racing»MotoGPAprilia RSW-2 500DOHCCosworthRSV1000SPSuperbikeAprilia Racingангл.Формули-1к.с.Гран-Прі НімеччиниКолін ЕдвардсНорі Хага















Noriyuki Haga 2003 Japanese GP.jpg

Норіюкі Хага на Aprilia RS Cube, Гран-Прі Японії, 2003 рік

Загальна інформація
Виробник
Італія Aprilia
Роки випуску
2002-2004
Попередня модель
Aprilia RSW-2 500
Тип
Гоночний мотоцикл MotoGP
Складові
Двигун










Aprilia RS Cube, точніша назва моделі RS³[1] — гоночний мотоцикл, розроблений італійською компанією Aprilia для участі у змаганнях серії MotoGP і використовувався нею у сезонах 2002-2004. Перший мотоцикл компанії з чотиритактним двигуном, що використовувався для участі у мотоперегонах.[2]



Історія створення |


RS Cube офіційно представлений у грудні 2001 року на Болонському Мотор Шоу. Модель була розроблена для поновлення участі команди «Aprilia Racing» в класі MotoGP з моменту її останньої появи у 2000 році з Aprilia RSW-2 500.


Розробкою рядного трициліндрового двигуна, оснащеного системою DOHC, робочим об'ємом 990 см³, інженери Aprilia займалися спільно з фахівця британської компанії Cosworth, починаючи з вересня 2000 року. Cosworth ще раніше допомагали Aprilia у розробці RSV1000SP для участі у серії Superbike. Трициліндровий двигун був обраний невипадково, керівник гоночного підрозділу Aprilia Racing Ян Віттевеєн (англ. Jan Witteveen) навів для цього три причини.[2] По-перше, він передбачав, що японці займуться розробкою чотирициліндрових двигунів, а для італійців важливо було мати щось своє, відмінне від інших. Тим більше, що тогочасні правила участі у MotoGP дозволяли використання від 3 до 5 циліндрів у двигунах, а саме трициліндрові є більш традиційними для європейського ринку. По-друге, конструктори хотіли скористатись вже опробуваними технологіями Формули-1: якщо об'єм двигуна у 990 см³ розділити на три циліндри, то отримаємо об'єм одного циліндра у 330 см³, що є близьким до об'єму циліндра гоночного боліда (3,5 літри на 10 циліндрів). Це дозволило заощадити час розробки двигуна. Третя причина вибору полягала у тому, що трициліндровий двигун є найдешевшим у масовому виробництві, а це дозволяло використати гоночні технології для випуску дорожніх версій мотоциклів з меншими затратами.


При розробці RS Cube були використані інноваційні рішення. Зокрема, у двигуні вперше був застосований пневматичний привід клапанного механізму, до якого, наприклад компанія Honda, перейшла лише через 5 років[3]. Максимальна потужність двигуна в кінці сезону 2003 становила 220 к.с., хоча за деякими оцінками вона могла становити і 240 к.с.[2] Для управління двигуном RS Cube інженерами Aprilia був розроблений власний пакет електроніки, який знаходився в ультра-компактних ECU, клавіші управління якого знаходились в задній частині панелі приладів.


Спочатку колісна база мотоцикла становила 1410 мм, але згодом була подовжена на 30мм для кращого зчеплення та керованості.



Недоліки |


Незважаючи на наявність надпотужного двигуна, Aprilia RS Cube супроводжували постійні проблеми з надійністю. Зокрема, у сезоні 2003 на Гран-Прі Німеччини, під час гонки на мотоциклі, яким керував Колін Едвардс, відбулась розгерметизація паливного баку, внаслідок чого на гонщика вилилась значна частина палива та спалахнула. На щастя, американець зміг з'їхати у гравійну пастку та зіскочити з байка, обійшовшись лише опіками правої руки.[4]


Партнер Коліна по команді, Норі Хага у 2003-у році потрапляв у аварії не менше 28 разів протягом одного сезону.[2]



Примітки |




  1. Dan Moakes (28.02.2006). Current racing bike specifications. f1network.net (англ.). Процитовано 11.07.2014. 


  2. абвг Aprilia RS3 Cube MotoGP bike. motorcyclistonline.com (англ.). 21.02.2014. Процитовано 11.07.2014. 


  3. Кирилл Чернышев (26.01.2015). MotoGP: Aprilia RS-GP - наследник RS Cube, только лучше. motogonki.ru (рос.). Процитовано 27.01.2015. 


  4. MotoGP: История - Fire show Эдвардса на Гран-При Германии. motogonki.ru (рос.). 09.07.2014. Процитовано 09.07.2014. 



Ms7AUMDm3qOU9RZdXLxUaPvU8cTbirj,lv0mvqIpOHd w1e16A8lHs2M7hnKHEut3gud,Q1wTpM5 klx1V
68s0cSZ4unCMGUS39Nf8or a4cqg6balYm1W3w,SiFGyMY4wwb8k,P,lKscp5ZbvuJuLC9gQsXKxBL0 q4M2

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її