Петербурзький трамвай Зміст Історія | Депо | Лінії на початок 2010-х | Рухомий склад | Дивись також | Ресурси Інтернету | Навігаційне менюelectrotrans.spb.ruМаршруты трамваев на карте городского транспорта 2015Маршруты трамваев Санкт-Петербурга на картеОфициальный сайт ГУП «Горэлектротранс»Сайт комитета «Петербуржцы — за общественный транспорт»Сайт «Трамвай Санкт-Петербурга»Сайт «Петербургский трамвай»Сайт «Электротранспорт Северной Столицы»старую версиюStrassenbahnen in Sankt-PetersburgТрамвайная фотогалерея на сайте «Твой транспорт»Гортранср

Трамвайні системи РосіїТранспорт у Санкт-Петербурзі


Санкт-ПетербургРосіяконкиМосковський вокзал1524 ммльодового трамваю Санкт-Петербургаінтербелуму






























Петербурзький трамвай

Tram LM-2008 on Moskovskiy avenue.jpg
Країна
Росія Росія
Місто
Санкт-Петербург
Дата відкриття
16 (29) сентября 1907 года
Довжина маршрутів
220 км
Довжина ліній
500
Живлення
контактна мережа
Колія
1524 мм
Кількість маршрутів
39
Кількість депо
6
Кількість вагонів
790
Типи вагонів
ЛМ-68М, ЛВС-86, ЛВС-97, ЛМ-99, ЛВС-2005, ЛМ-2008, КТМ-31, БКМ-843
Експлуатуюча організація
ГУП «Горэлектротранс»
Сайт
electrotrans.spb.ru

Карта
Saint Petersburg Tram System Map.svg
CMNS: Петербурзький трамвай на Вікісховищі


Схема трамвайних маршрутів
станом на листопад 2017


Петербурзький трамвай — діюча трамвайна мережа у місті Санкт-Петербург, Росія. Одна з найдовших трамвайних систем у світі.




Зміст





  • 1 Історія

    • 1.1 1860-1941


    • 1.2 1941–1945


    • 1.3 Повоєнні часи



  • 2 Депо


  • 3 Лінії на початок 2010-х


  • 4 Рухомий склад


  • 5 Дивись також


  • 6 Ресурси Інтернету




Історія |



1860-1941 |


У 1854 році була введена в дію перша ліня вантажної конки завдовжки 4,3 км, друга лінія, завдовжки 3 км, була введена в дію у 1860 році.


27 серпня 1863 була введена в дію пасажирська лінія, що була побудована компанією 1re Compagnie des tramways á Petersbourg.Невська - Лінія прямувала від Адміралтейської площі Невським проспектом до Миколаївського вокзалу (Московський вокзал), з шириною колії 1524 мм. У 1866 році З 1874 року розпочався інтенсивний розвиток конки, а у 1877 році довжина колій склала 90 км, 1899 рік - 131 км, 2407 коней, 433 вагонів і шість потягів. У 1878 році було введено лінію від Миколаївського (нині Московського вокзалу) до села Мушинка (наразі у складі Санкт-Петербурга). У 1881 році, було введено в дію першу лінію парового трамваю на Лісовій лінії (Військово-Медична академії - Круглий пруд).


Перша демонстрація в електричних трамваїв в Санкт-Петербурзі відбулася 22 серпня 1880. Проте далі демонстрації справа не пішла. Взимку 1894 електричні трамваї повернулися в Санкт-Петербург, у вигляді льодового трамваю Санкт-Петербурга, що тільки працював у зимовий період.


29 вересня 1907 року було відкрито регулярний рух електричного трамваю вулицями Санкт-Петербурга.


Перша лінія пройшла від Головного штабу до 8-ої лінії Васильєвського острова, до 1914 трамвай ходив уже майже за всіма основними вулицями міста. З початком Першої світової війни розвиток трамвайної мережі дещо сповільнилося, але на початок 1917 в Петрограді ходило 29 трамвайних, 9 кінних маршрутів і 1 маршрут паровика, було 23 ліній, довжина маршрутів склала 200 км. Під час Першої світової війни через брак палива для автомобільного транспорту трамвайна мережа використовується в тому числі як і вантажна. У 1917 році, остаточно припинило дію конка через нестачу фуражу.


У 1918-1921 рр розвиток Петроградської трамвайної мережі припинився через громадянську війну, але вже у 1921 році розвиток трамвайної угоди було продовжено. У 1922 році було електрифіковано останню лінію (переведено з парової тяги на електричну). За часів інтербелуму було побудовано декілька ліній, три трамвайні парки і деклька підстанцій. Тим не менш, з 1936 року, розвиток Ленінградської трамваїв було практично зупинено через впровадження тролейбуса. До 1941 року, довжина трамвайної мережі досягла 700 км, 42 трамвайних ліній, експлуатувалось 1835 вагонів, працювало 22000 працівників.



1941–1945 |


У роки війни, незважаючи на бойові дії і блокаду, робота Ленінградського трамвая тривала. Рух призупинялося один раз на період 15 грудня 1941 р - 15 квітня 1942 через припинення подачі електроенергії. Вантажний рух було відновлено 8 березня, була дана напруга на центральні підстанції і вже 15 березня 1942 на лінії вийшли пасажирські потяги. Кількість маршрутів, проте, помітно скоротилася. Під час Другої світової війни було зруйновано 500 км колії і три депо: Котлякова (№ 9), Кіровське (№ 8) і Леонова (№2).



Повоєнні часи |


У повоєнні роки велася оптимізація трамвайної мережі: з низки центральних вулиць трамвай був перенесений на другорядні, а десь було замінено тролейбусом. Починаючи з 1965, через зростання міста, почалося будівництво ліній в нові райони. Перші нові лінії з'явилися на Піскаревці, трохи пізніше була побудована лінія в Соснову Поляну. Потім лінії з'явилися в Купчино, Гражданка, Шувиалово-Озерки, Ржевка-Пороховые, Весёлый Посёлок на Південному Заході в Приморському районі і на острові Декабристів. До кінця 1980-х років трамвайна мережа складалася з 600 км колій і 67 маршрутів.


На 1997 рік довжина колії склало 600 км курсувало 1732 вагонів, існувало 67 трамвайних ліній. З того ж року почалася поступова ліквідація трамвайних ліній, в основному в старих районах міста, так і в квітні скасували трамвайний маршрут на вулиці Адміралтейській. І тільки після 2007 року, була призупинена ліквідація трамвайної мережі.



Депо |


на вересень 2009, існували наступні трамвайні парки:


  • Трамвайний парк № 1

  • Трамвайний парк № 3

  • Ланський трамвайний парк № 5

  • Трамвайний парк № 7

  • Трамвайний парк № 8

  • Суміщений трамвайно-тролейбусний парк (трамвайний парк № 10)


Лінії на початок 2010-х |



  • 1: Детская ул. - ул. Кораблестроителей


  • 3: пл. Репина - Сенная пл.


  • 6: Детская ул. – пл. Ленина


  • 7: пр. Солидарности – Малая Охта


  • 8: ст. м. «Ладожская» – Хасанская ул.


  • 9: Станция «Ручьи» – ст. м. «Удельная»


  • 10: ст. м. «Ладожская» – Малая Охта


  • 16: пл. Стачек – Карбюраторный завод


  • 18: ул. Шаврова – ст. м. «Старая деревня»


  • 19: Лахтинский Разлив – Платформа «11-й км.»


  • 20: пр. Культуры – Станция «Кушелевка»


  • 21: Приморский пр. – Придорожная аллея


  • 23: пр. Солидарности – Боткинская ул.


  • 24: ст. м. «Рыбацкое» – Невский завод


  • 25: ст. м. «Купчино» – ул. Марата


  • 27: ст. м. «Рыбацкое» – Река Оккервиль


  • 29: Мясокомбинат – Трамвайный парк №1


  • 30: Ржевка – Боткинская ул.


  • 32: Тихорецкий пр. - ст. м. «Выборгская»


  • 36: Стрельна – Оборонная ул.


  • 38: пр. Мечникова – Станция «Кушелевка»


  • 38: Трамвайный парк № 7 - ст. м. «Новочеркасская»


  • 40: Тихорецкий пр. – Детская ул.


  • 41: ЛЭМЗ – пл. Тургенева


  • 43: ст. м. «Купчино» – Московские ворота


  • 45: пр. Ю. Гагарина – ст. м. «Купчино»


  • 47: Ул. Шаврова – Удельный парк


  • 48: Лахтинский разлив – Станция «Кушелевка»


  • 49: Малая Балканская ул. – ул. Марата


  • 51: Суздальский пр. – пр. Мечникова


  • 52: Завод «Северная Верфь» – Станция «Сосновая Поляна»


  • 55: Придорожная аллея – ул. Шаврова


  • 56: Завод «Северная верфь» – ул. Маршала Казакова


  • 57: Тихорецкий пр. – пр. Луначарского


  • 58: пр. Культуры – ст.м. «Удельная»


  • 59: ст. м. «Ладожская» – ул. Коммуны


  • 60: Завод «Северная Верфь» – ул. Пограничника Гарькавого


  • 61: Суздальский пр. – Станция «Кушелевка»


  • 62: Малая Балканская ул. – ст. м. «Купчино»


  • 64: ст. м. «Ладожская» – Станция «Ржевка»


  • 65: Река Оккервиль – Невский завод


  • 100: Придорожная аллея – Станция «Ручьи»


  • A: р.Оккервиль – ул.Коллонтай


Рухомий склад |


Станом на 2013 рік в ГУП «Міськелектротранс» експлуатуються пасажирські вагони:



  • ЛМ-68М — 68 шт.;


  • ЛМ-99 різних модифікацій — 192 шт.;


  • ЛМ-2008 — 33 шт.;


  • ЛВС-86 різних модифікацій — 393 шт.;


  • ЛВС-97 різних модифікацій — 45 шт.;


  • ЛВС-2005 — 25 шт.;


  • КТМ-31 — 27 шт.;


  • Alstom Citadis 301 CIS — 4 шт.;


  • БКМ-843 — 3 шт.;


  • КТМ-23 — 3 шт.;


  • УТМ-407-01 — 1 шт.;


  • 71-931 «Витязь» — 3 шт. (с 2015)


Дивись також |


  • Вантажний трамвай Санкт-Петербурга

  • Оранієнбаумська електрична лінія

  • Льодовий трамвай Санкт-Петербурга


Ресурси Інтернету |


  • Маршруты трамваев на карте городского транспорта 2015

  • Маршруты трамваев Санкт-Петербурга на карте

  • Официальный сайт ГУП «Горэлектротранс»

  • Сайт комитета «Петербуржцы — за общественный транспорт»

  • Сайт «Трамвай Санкт-Петербурга»

  • Сайт «Петербургский трамвай»


  • Сайт «Электротранспорт Северной Столицы» (также см. старую версию)


  • Strassenbahnen in Sankt-Petersburg (нім.)

  • Трамвайная фотогалерея на сайте «Твой транспорт»

  • Гортранс


Popular posts from this blog

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її