Петербурзький трамвай Зміст Історія | Депо | Лінії на початок 2010-х | Рухомий склад | Дивись також | Ресурси Інтернету | Навігаційне менюelectrotrans.spb.ruМаршруты трамваев на карте городского транспорта 2015Маршруты трамваев Санкт-Петербурга на картеОфициальный сайт ГУП «Горэлектротранс»Сайт комитета «Петербуржцы — за общественный транспорт»Сайт «Трамвай Санкт-Петербурга»Сайт «Петербургский трамвай»Сайт «Электротранспорт Северной Столицы»старую версиюStrassenbahnen in Sankt-PetersburgТрамвайная фотогалерея на сайте «Твой транспорт»Гортранср

Multi tool use
Multi tool use

Трамвайні системи РосіїТранспорт у Санкт-Петербурзі


Санкт-ПетербургРосіяконкиМосковський вокзал1524 ммльодового трамваю Санкт-Петербургаінтербелуму






























Петербурзький трамвай

Tram LM-2008 on Moskovskiy avenue.jpg
Країна
Росія Росія
Місто
Санкт-Петербург
Дата відкриття
16 (29) сентября 1907 года
Довжина маршрутів
220 км
Довжина ліній
500
Живлення
контактна мережа
Колія
1524 мм
Кількість маршрутів
39
Кількість депо
6
Кількість вагонів
790
Типи вагонів
ЛМ-68М, ЛВС-86, ЛВС-97, ЛМ-99, ЛВС-2005, ЛМ-2008, КТМ-31, БКМ-843
Експлуатуюча організація
ГУП «Горэлектротранс»
Сайт
electrotrans.spb.ru

Карта
Saint Petersburg Tram System Map.svg
CMNS: Петербурзький трамвай на Вікісховищі


Схема трамвайних маршрутів
станом на листопад 2017


Петербурзький трамвай — діюча трамвайна мережа у місті Санкт-Петербург, Росія. Одна з найдовших трамвайних систем у світі.




Зміст





  • 1 Історія

    • 1.1 1860-1941


    • 1.2 1941–1945


    • 1.3 Повоєнні часи



  • 2 Депо


  • 3 Лінії на початок 2010-х


  • 4 Рухомий склад


  • 5 Дивись також


  • 6 Ресурси Інтернету




Історія |



1860-1941 |


У 1854 році була введена в дію перша ліня вантажної конки завдовжки 4,3 км, друга лінія, завдовжки 3 км, була введена в дію у 1860 році.


27 серпня 1863 була введена в дію пасажирська лінія, що була побудована компанією 1re Compagnie des tramways á Petersbourg.Невська - Лінія прямувала від Адміралтейської площі Невським проспектом до Миколаївського вокзалу (Московський вокзал), з шириною колії 1524 мм. У 1866 році З 1874 року розпочався інтенсивний розвиток конки, а у 1877 році довжина колій склала 90 км, 1899 рік - 131 км, 2407 коней, 433 вагонів і шість потягів. У 1878 році було введено лінію від Миколаївського (нині Московського вокзалу) до села Мушинка (наразі у складі Санкт-Петербурга). У 1881 році, було введено в дію першу лінію парового трамваю на Лісовій лінії (Військово-Медична академії - Круглий пруд).


Перша демонстрація в електричних трамваїв в Санкт-Петербурзі відбулася 22 серпня 1880. Проте далі демонстрації справа не пішла. Взимку 1894 електричні трамваї повернулися в Санкт-Петербург, у вигляді льодового трамваю Санкт-Петербурга, що тільки працював у зимовий період.


29 вересня 1907 року було відкрито регулярний рух електричного трамваю вулицями Санкт-Петербурга.


Перша лінія пройшла від Головного штабу до 8-ої лінії Васильєвського острова, до 1914 трамвай ходив уже майже за всіма основними вулицями міста. З початком Першої світової війни розвиток трамвайної мережі дещо сповільнилося, але на початок 1917 в Петрограді ходило 29 трамвайних, 9 кінних маршрутів і 1 маршрут паровика, було 23 ліній, довжина маршрутів склала 200 км. Під час Першої світової війни через брак палива для автомобільного транспорту трамвайна мережа використовується в тому числі як і вантажна. У 1917 році, остаточно припинило дію конка через нестачу фуражу.


У 1918-1921 рр розвиток Петроградської трамвайної мережі припинився через громадянську війну, але вже у 1921 році розвиток трамвайної угоди було продовжено. У 1922 році було електрифіковано останню лінію (переведено з парової тяги на електричну). За часів інтербелуму було побудовано декілька ліній, три трамвайні парки і деклька підстанцій. Тим не менш, з 1936 року, розвиток Ленінградської трамваїв було практично зупинено через впровадження тролейбуса. До 1941 року, довжина трамвайної мережі досягла 700 км, 42 трамвайних ліній, експлуатувалось 1835 вагонів, працювало 22000 працівників.



1941–1945 |


У роки війни, незважаючи на бойові дії і блокаду, робота Ленінградського трамвая тривала. Рух призупинялося один раз на період 15 грудня 1941 р - 15 квітня 1942 через припинення подачі електроенергії. Вантажний рух було відновлено 8 березня, була дана напруга на центральні підстанції і вже 15 березня 1942 на лінії вийшли пасажирські потяги. Кількість маршрутів, проте, помітно скоротилася. Під час Другої світової війни було зруйновано 500 км колії і три депо: Котлякова (№ 9), Кіровське (№ 8) і Леонова (№2).



Повоєнні часи |


У повоєнні роки велася оптимізація трамвайної мережі: з низки центральних вулиць трамвай був перенесений на другорядні, а десь було замінено тролейбусом. Починаючи з 1965, через зростання міста, почалося будівництво ліній в нові райони. Перші нові лінії з'явилися на Піскаревці, трохи пізніше була побудована лінія в Соснову Поляну. Потім лінії з'явилися в Купчино, Гражданка, Шувиалово-Озерки, Ржевка-Пороховые, Весёлый Посёлок на Південному Заході в Приморському районі і на острові Декабристів. До кінця 1980-х років трамвайна мережа складалася з 600 км колій і 67 маршрутів.


На 1997 рік довжина колії склало 600 км курсувало 1732 вагонів, існувало 67 трамвайних ліній. З того ж року почалася поступова ліквідація трамвайних ліній, в основному в старих районах міста, так і в квітні скасували трамвайний маршрут на вулиці Адміралтейській. І тільки після 2007 року, була призупинена ліквідація трамвайної мережі.



Депо |


на вересень 2009, існували наступні трамвайні парки:


  • Трамвайний парк № 1

  • Трамвайний парк № 3

  • Ланський трамвайний парк № 5

  • Трамвайний парк № 7

  • Трамвайний парк № 8

  • Суміщений трамвайно-тролейбусний парк (трамвайний парк № 10)


Лінії на початок 2010-х |



  • 1: Детская ул. - ул. Кораблестроителей


  • 3: пл. Репина - Сенная пл.


  • 6: Детская ул. – пл. Ленина


  • 7: пр. Солидарности – Малая Охта


  • 8: ст. м. «Ладожская» – Хасанская ул.


  • 9: Станция «Ручьи» – ст. м. «Удельная»


  • 10: ст. м. «Ладожская» – Малая Охта


  • 16: пл. Стачек – Карбюраторный завод


  • 18: ул. Шаврова – ст. м. «Старая деревня»


  • 19: Лахтинский Разлив – Платформа «11-й км.»


  • 20: пр. Культуры – Станция «Кушелевка»


  • 21: Приморский пр. – Придорожная аллея


  • 23: пр. Солидарности – Боткинская ул.


  • 24: ст. м. «Рыбацкое» – Невский завод


  • 25: ст. м. «Купчино» – ул. Марата


  • 27: ст. м. «Рыбацкое» – Река Оккервиль


  • 29: Мясокомбинат – Трамвайный парк №1


  • 30: Ржевка – Боткинская ул.


  • 32: Тихорецкий пр. - ст. м. «Выборгская»


  • 36: Стрельна – Оборонная ул.


  • 38: пр. Мечникова – Станция «Кушелевка»


  • 38: Трамвайный парк № 7 - ст. м. «Новочеркасская»


  • 40: Тихорецкий пр. – Детская ул.


  • 41: ЛЭМЗ – пл. Тургенева


  • 43: ст. м. «Купчино» – Московские ворота


  • 45: пр. Ю. Гагарина – ст. м. «Купчино»


  • 47: Ул. Шаврова – Удельный парк


  • 48: Лахтинский разлив – Станция «Кушелевка»


  • 49: Малая Балканская ул. – ул. Марата


  • 51: Суздальский пр. – пр. Мечникова


  • 52: Завод «Северная Верфь» – Станция «Сосновая Поляна»


  • 55: Придорожная аллея – ул. Шаврова


  • 56: Завод «Северная верфь» – ул. Маршала Казакова


  • 57: Тихорецкий пр. – пр. Луначарского


  • 58: пр. Культуры – ст.м. «Удельная»


  • 59: ст. м. «Ладожская» – ул. Коммуны


  • 60: Завод «Северная Верфь» – ул. Пограничника Гарькавого


  • 61: Суздальский пр. – Станция «Кушелевка»


  • 62: Малая Балканская ул. – ст. м. «Купчино»


  • 64: ст. м. «Ладожская» – Станция «Ржевка»


  • 65: Река Оккервиль – Невский завод


  • 100: Придорожная аллея – Станция «Ручьи»


  • A: р.Оккервиль – ул.Коллонтай


Рухомий склад |


Станом на 2013 рік в ГУП «Міськелектротранс» експлуатуються пасажирські вагони:



  • ЛМ-68М — 68 шт.;


  • ЛМ-99 різних модифікацій — 192 шт.;


  • ЛМ-2008 — 33 шт.;


  • ЛВС-86 різних модифікацій — 393 шт.;


  • ЛВС-97 різних модифікацій — 45 шт.;


  • ЛВС-2005 — 25 шт.;


  • КТМ-31 — 27 шт.;


  • Alstom Citadis 301 CIS — 4 шт.;


  • БКМ-843 — 3 шт.;


  • КТМ-23 — 3 шт.;


  • УТМ-407-01 — 1 шт.;


  • 71-931 «Витязь» — 3 шт. (с 2015)


Дивись також |


  • Вантажний трамвай Санкт-Петербурга

  • Оранієнбаумська електрична лінія

  • Льодовий трамвай Санкт-Петербурга


Ресурси Інтернету |


  • Маршруты трамваев на карте городского транспорта 2015

  • Маршруты трамваев Санкт-Петербурга на карте

  • Официальный сайт ГУП «Горэлектротранс»

  • Сайт комитета «Петербуржцы — за общественный транспорт»

  • Сайт «Трамвай Санкт-Петербурга»

  • Сайт «Петербургский трамвай»


  • Сайт «Электротранспорт Северной Столицы» (также см. старую версию)


  • Strassenbahnen in Sankt-Petersburg (нім.)

  • Трамвайная фотогалерея на сайте «Твой транспорт»

  • Гортранс


lUJIa02,n2D8 c,Du0Y96V17j4DG,Fap3Mu6r,W5v36LG ODTdt4kIaIUFusdRvCvHnSv4VfP6QOha,EIFvJQ8hF SL7W1
SK,6iaBgI ai,qpqH eQ,ow

Popular posts from this blog

Nissan Patrol Зміст Перше покоління — 4W60 (1951-1960) | Друге покоління — 60 series (1960-1980) | Третє покоління (1980–2002) | Четверте покоління — Y60 (1987–1998) | П'яте покоління — Y61 (1997–2013) | Шосте покоління — Y62 (2010- ) | Посилання | Зноски | Навігаційне менюОфіційний український сайтТест-драйв Nissan Patrol 2010 7-го поколінняNissan PatrolКак мы тестировали Nissan Patrol 2016рвиправивши або дописавши її

No such entity with customerId The Next CEO of Stack OverflowTruncate table using resource model in Magento 2Custom Customer Attribute (string) get function not workingGetting current customer in custom REST API moduleSubstitute existing Customer EAV AttributesMagento 2 - Best practice for extending customer entityFatal error: Call to a member function create() on nullProduct custom attribute import with CSV Magento 2.2What is the distinction between defining a customer attribute as “system” versus not “user defined”?Custom EAV Entity Type Missing “default_attribute_set_id” In ModelMagento 2.2: Add Customer Attribute to Custom Tab in AdminHow to mass update custom dropdown customer attribute to all customers? PHP or SQL

Буцька Катерина Петрівна Зміст Біографія | Фільмографія | Дублювання та озвучення українською | Дублювання та озвучення російською | Озвучення реклами | Навігаційне менюперевірена109 змінвиправивши або дописавши її