Emotion Engine Зміст Технічні характеристики | Зноски | Посилання | Навігаційне меню

ПроцесориPlayStation 2


центральний процесорPlayStation 2SonyToshiba1999Microdesign ResourcesPentium IIICeleronFMVцифрового сигнального процесоратривимірної графікикеш-пам'ять128-бітовоюMIPSR5900MIPS IIIматематичний співпроцесорMPEG-2контроллер DMARDRAMPlayStation 3PALемуляціячисел з рухомою комоювекторними співпроцесорамиангл.процесори цифрових сигналівапаратних конвеєрів вершинних шейдерів128-бітнихSIMDрегістрівFMACангл.англ.






Sony Emotion Engine CPU


Emotion Engine — центральний процесор, який використовується у консолях PlayStation 2. Був розроблений спільними зусиллями компаній Sony та Toshiba. Серійне виробництва процесора було розпочато у 1999 році. Згідно з Microdesign Resources, він в два рази швидший за 733 МГц Pentium III та в 15 разів швидший за 400 МГц Celeron у таких завданнях, як обробка FMV.


Він є комбінацією центрального процесора та цифрового сигнального процесора, а його головним завданням є обробка тривимірної графіки. Шина, кеш-пам'ять та регістри були виконані за 128-бітовою технологією та розміщені на кристалі, який був виконаний за 180 нм техпроцесом, що зробило процесор першим комерційним 128-бітним процесором. Emotion Engine, заснований на MIPS R5900.


Загалом у процесорі поєднано вісім функціональних блоків: ядро MIPS III, два векторні блоки, математичний співпроцесор, процесор обробки зображення (звичайний декодер MPEG-2), 10-канальний контроллер DMA, блок графічного інтерфейсу, RDRAM і інтерфейси введення-виводу. Всі компоненті сполучені загальною 128-бітовою внутрішньою шиною.


Процесор також використовується в ранніх моделях PlayStation 3 для зворотної сумісності з PlayStation 2. У PAL-версіях консолі не використовували процесор для зменшення витрат на виробництво, проте емуляція Playstation 2 у цьому випадку була набагато гіршою ніж у варіантах з процесором. Консолі PlayStation 3 з вбудований процесором Emotion Engine мають серійні номери CECHAxx та CECHBxx.




Зміст





  • 1 Технічні характеристики

    • 1.1 Модулі обробки векторів



  • 2 Зноски


  • 3 Посилання




Технічні характеристики |


  • Процесор: 64-бітний «Emotion Engine» з тактовою частотою 294 МГц, 10,5 млн транзисторів

  • Пам'ять: 32 МБ ОЗУ з пропускною здатністю 3,2 ГБ/с

  • Основний процесор: 64-бітне ядро ЦП MIPS R5900

  • Співпроцесор для обробки чисел з плаваючою комою

  • Векторні модулі: VU0 та VU1, 128-бітні з частотою 150 Мгц. VU0 зазвичай використовується для трансформації полігонів, фізики та інших речей, що мають відношення до геймплею. VU1 зазвичай використовується для трансформації полігонів, освітлення та інших обчислень, пов'язаних з візуалізацією.

  • DMA: десять каналів

  • Продуктивність операцій з числами з плаваючою крапкою: 6,2 гігафлопс

  • Продуктивність з геометричними 3D-перетвореннями: 36 млн полігонів в секунду на один VU

  • Декодер стислих зображень: MPEG-2


  • Кеш-пам'ять: для інструкций — 16 КБ, для даних — 8 КБ + 16 КБ


Модулі обробки векторів |


Основна частина продуктивності Emotion Engine для чисел з рухомою комою забезпечнується двома векторними співпроцесорами (англ. vector processing units, VPU), які називаються VPU0 та VPU1. Це були по суті процесори цифрових сигналів розроблені спеціально для обчислень в 3D, які були предтечами апаратних конвеєрів вершинних шейдерів. Кожен VPU мав 32 128-бітних векторних SIMD регістрів (що зберігали дані 4D векторів), 16 16-бітних регістрів для чисел з фіксованою комою, чотири FMAC (англ. Floating point Multiply-ACcumulate) модулі, модуль FDIV (англ. Floating point DIVide) та локальну пам'ять. Пам'ять даних для VPU0 має розмір 4 KB, а для VPU1 16 KB.



Зноски |





Посилання |




Popular posts from this blog

Magento 2 duplicate PHPSESSID cookie when using session_start() in custom php scriptMagento 2: User cant logged in into to account page, no error showing!Magento duplicate on subdomainGrabbing storeview from cookie (after using language selector)How do I run php custom script on magento2Magento 2: Include PHP script in headerSession lock after using Cm_RedisSessionscript php to update stockMagento set cookie popupMagento 2 session id cookie - where to find it?How to import Configurable product from csv with custom attributes using php scriptMagento 2 run custom PHP script

Can not update quote_id field of “quote_item” table magento 2Magento 2.1 - We can't remove the item. (Shopping Cart doesnt allow us to remove items before becomes empty)Add value for custom quote item attribute using REST apiREST API endpoint v1/carts/cartId/items always returns error messageCorrect way to save entries to databaseHow to remove all associated quote objects of a customer completelyMagento 2 - Save value from custom input field to quote_itemGet quote_item data using quote id and product id filter in Magento 2How to set additional data to quote_item table from controller in Magento 2?What is the purpose of additional_data column in quote_item table in magento2Set Custom Price to Quote item magento2 from controller

How to solve knockout JS error in Magento 2 Planned maintenance scheduled April 23, 2019 at 23:30 UTC (7:30pm US/Eastern) Announcing the arrival of Valued Associate #679: Cesar Manara Unicorn Meta Zoo #1: Why another podcast?(Magento2) knockout.js:3012 Uncaught ReferenceError: Unable to process bindingUnable to process binding Knockout.js magento 2Cannot read property `scopeLabel` of undefined on Product Detail PageCan't get Customer Data on frontend in Magento 2Magento2 Order Summary - unable to process bindingKO templates are not loading in Magento 2.1 applicationgetting knockout js error magento 2Product grid not load -— Unable to process binding Knockout.js magento 2Product form not loaded in magento2Uncaught ReferenceError: Unable to process binding “if: function()return (isShowLegend()) ” magento 2